|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Banned
|
V86 Snack Jackpott
Jackpott omgång!!
Avd 1. nr 2 Amarou Boko, Spik. Avd 2. nr 8 Dragon Tooma har en bra spurt, kan vinna om denne hittar vettig position o dem kör litegrann där framme. Om JT nu inte kör fram direkt. Avd 4. nr 3 Neo`s Victory är stark, finns potential i hästen att vinna från dödens. Bättre spår nu. nr 2 Global Oasis lär bli streckad en del pga senaste vinsten, men den ska med. Avd 8. Broslätts Rapide har sett fin ut senaste 2 starterna. Vad har ni för ideer? Senast redigerad av trance_error den 2014-05-20 klockan 15:11. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Håller med Amarou Boko straffspark
min andra spik Ready Ribb vann med dubbla galopper
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Banned
|
Citat:
Men finns ett par bra till i loppet tycker jag. Har lite svårt för att spika i 3 årings lopp. Senast redigerad av trance_error den 2014-05-19 klockan 17:03. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
V86 hamnar väl lite i skuggan denna vecka då vi har en väldigt intressant storhelg att se fram emot, men något litet får det väl ändå bli.
Chansspik på Global Oasis kanske kan vara något? |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banned
|
Roliga streck
Avd 2. Dragon Tooma Avd 3. Unrequested Avd 4. Neo`s Victory (lär bli betrodd en del) Avd 8. R.K Princess (lär bli betrodd en del) Senast redigerad av trance_error den 2014-05-20 klockan 12:23. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banned
|
Ser att betaltjänsterna rankar nr 1 Wannacmyguns rätt så högt, vad är det dem ser som inte jag ser?
Melander har kört snällt med hästen men när han gasar på hästen så får han inte jätte mycket svar. Går segt överlag för hästen. Kuskförstärkning nu, kan det va det? Spåret nu? Senast redigerad av trance_error den 2014-05-20 klockan 13:46. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Banned
|
Citat:
Har själv inte tagit med wannacmyguns på 4 hästar. Starkt av dig o spika Recation om du nu gör det, kan nog inte vara helt fel, du får hoppas att Ybanos galloperar då ![]() Men hemmaplan för Recation, har gjort fina lopp där. Har själv 4,5,8,10. Senast redigerad av trance_error den 2014-05-20 klockan 12:17. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har inte kollat så noga ännu, men Amaru Boko och Sugar Neo blir nog spikar. Sparlopp i sjätte på Sloppy Joe, Ready Ribb och Hagentoy. Så ser det ut för närvarande i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
samma tankar här så nu är det "bara" 5 lopp kvar att lösa. Blir ett litet system, man måste ju vara med när det är jackpot men krutet läggs ju självklart till helgens spel istället..
|
|
|
|
#10 |
|
Banned
|
Tror det är många som tänker som er, "spara krutet till elitloppet".. Och löning på fredag... Nu är det jackpott och rätt så låg omsättning, kan inte vara bättre värde.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Så många dåliga lopp jag sett Amaru Boko göra kommer jag aldrig spika den, inte ens om det är ett fyra hästars lopp.
14 /2140 går 2-åringarna idag, är inte ett dugg imponerad. Till Järvsöfaksodds måste den garderas, alla hästar kan förlora, och enda sättet att vinna en miljonutdelning är att den bränner.
|
|
|
#12 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
3,7,9 kommer nog med.
Jag fattar att folk spikar, men jag hatar hästen så jag kan aldrig göra det.
|
|
|
|
#13 |
|
Banned
|
Angelo sprang bra sist bakom Traveling Man. Spår 8 dock som senast. Lite långsökt.
Senast redigerad av trance_error den 2014-05-20 klockan 16:31. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Mitt span är KRUSEN i avd 5. Läget är sådär men gick fint bakom de värsta senast på samma distans.
Hade kanske velat ha med Nordvanja också som hittat formen igen men tror inte hon kommer till från bakspår. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
Jenny har bra segerprocent och varken häst eller kusk har satt sin fot på tävlingsovalen solvalla. |
||
|
|
|
|
|
|