|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Prestigematch mellan två kuskar i den yppersta eliten, Tillman och Falsig......ja jag säger då det....
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Skithäftigt lopp Ludde - Goop !!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Någon som står och vinkar med en keps - snacka om att kunna skrämma en kuse i galopp, visserligen är detta gamla rävar och inte så hissiga, men ändå...
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
vilket skit det värsta jag varit med om
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Jag trodde det inte innan men vilken jäkla reklam för travet detta blev!
Massa publik, härlig stämning, kuskar som går in för det och älskar chansen att visa sporten. Ja, detta var högt över min förväntan. (ja, nu pratar jag inte för fem öre om spelet)
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ja, det ser ut som en succé PR-mässigt, tur att det inte regnade. Kuskarna ser ut att ha genuint roligt också.
Undrar vad en sån här tillställning kostar, med tanke på att de nu pratar om fler städer + ett stort evenemang på Ullevi. Ger säkerligen mer per krona än att flyga aktiva till USA och spela in reklamfilmer. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) Senast redigerad av Crotalus den 2014-08-14 klockan 19:24. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Gött att Tillman blev utslagen, hade inte pallat att se henne stå och flina med sina hästtänder......
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
ATG kunde väl fan iallafall garanterat bättre återbetalningsprocent då det är ju patetiskt att se oddsen på atg! Kalla det "superodds" eller vad som helst men att ha dueller där båda hästarna ligger på 1,5 i snitt är ju ett jävla hån och rån mot spelare - dvs de som föder sporten!
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Citytravet är hittills en succé! Grymt bra idé för att få fler folk till travet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+4) |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Är väl kanonodds för fasen på två kusar att välja på? Själv skiter jag helt i spelet i detta fall, inte det viktiga i sammanhanget. |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
![]() Minst 1,85 i snitt hade väl inte varit mycket begärt? |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hehe, hästen har galopperat i 50 meter och referenten skriker"och på insidan kommer Ludde närmre" - han såg dock inte att det var i galopp, hehe!
|
|
|
|
|