Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-13, 21:26   #121
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Jag högg också åt mig en tusing, 36 rader, lyssnade också på killen i liven från Åmål när jag var inne hos ombudet. Spikade 4:an i tredje och Berglöf delvis tack vare honom, duktig kille
Ja, och trevlig. Brukar inte lyssna på dom men eftersom vi spelar V75-tillsammans ihop så ville man ju inte missa hans framträdande

Grattis!

Hoppas han får synas mer i liven
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+10)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-13, 21:30   #122
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Jag högg också åt mig en tusing, 36 rader, lyssnade också på killen i liven från Åmål när jag var inne hos ombudet. Spikade 4:an i tredje och Berglöf delvis tack vare honom, duktig kille
Grattis TomTom!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5)
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-14, 11:43   #123
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Global Patriot tror jag är klar etta eller tvåa i mål! Kör rak mot Lastsundayinmay som har enorm kapacitet men inte fått till det! Hoppas Tommys dotter har hittat nyckeln nu! Tony Wallin upp är heller inte fel! Både häst och kusk har mer att plocka fram efter en liten downperiod! Redan idag mot lämpligt motstånd? Finnen hoppas jag hamna på vingel! Funderade på att dubbla med barfota runt om på Supreme Speed men avstod...



Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-06-14
Bana: Lindesberg, omg. 4
Lopp: 1
Spelform: Tvilling

Hästar: 3, 4
U-hästar:

Vadet gäller startnummer

1 x 256,00 kr Totalt: 256,00 kr

Kvittonummer: 2D84 0C16 6754 XXXX
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td