|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Magic Tonight, Orecchietti, Mosaique Face i den ordningen. Övriga har jag svårt att se som vinnare i det här.
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Det finns mycket annat än att vara bästa hästen menar jag (om han nu ens är bästa hästen)...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Stekel den 2014-07-21 klockan 23:57. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hoppade i sista sväng, utan galoppen hade hästen vunnit med 20 från dödens, men tappade tyvärr travet i svängen när Björn skulle sticka.
Håller med dig om att det är kraftigt minus med utländsk driver, men ändå given i topp tre. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hugo Åbergs Memorial
1.609 meter autostart Förstapris: 1.000.000 kronor Häst - Tränare 1. Truculent - Lars I Nilsson (Johnny Takter kör) 2. Occhione Jet - Stig H Johansson (Erik Adielsson) 3. Orecchietti - Stefan Hultman (Örjan Kihlström) 4. Ed You - Robert Bergh 5. Commander Crowe - Fabrice Souloy (Robin Bakker) 6. Un Mec d’Heripre - Fabrice Souloy (Franck Nivard) 7. Oasis Bi - Stefan P Pettersson (Björn Goop) 8. Mr Picolit - Raoul Engblom (Torbjörn Jansson) 9. Magic Tonight - Roger Walmann (Johan Untersteiner) 10. Mosaique Face - Lutfi Kolgjini |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Svårt att veta.
Är truculent som han kan vara vinner han. Citat:
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Jag respekterar din åsikt.
Men går han under 10 från spets måste han ha lite chans. Nu kanske det inte blir så, men kapaciteten finns där.
|
|
|
#24 |
|
Min spontana känsla är att dt blir hemmaseger d v s Truculent spets o slut!!!
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Truculent vann spårlottningen och Hugo Åbergs! Får vi ett vinnarodds över 6ggr pengarna?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Efteråt kommer vi säga att Truculent är en topphäst som lyckades vinna på en kanontid och höll dom andra ifrån sig
TT har nog andra vinnare, men min känsla är så |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Den slog On Track Piraten och Kadett C.D. på V75. Helt annat motstånd nu, men vann onekligen spårlottningen från sitt innerspår.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tror fortfarande Un Mec D'Heripre vinner Orecchietti blir svår med tanke på spårlotten. Även Occhione Jet fick bra spår.
Tror inte på Truculent, visst bra spår och den gick bra i V75 men nu är det eliten han möter och jag är ganska säker på att antingen Commander, Mosaiquen eller Un Mec manglar Truculent sönder och samman så att skruvarna spretar åt alla håll. |
|
|
|
|
|
|
|