|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Orre vinner detta... Enda som slagit en barfotadansande solvato...och de visar på klass!
|
|
|
#33 |
|
Jag satsar 1000 sharps på att Truculent INTE vinner - behöver bara 750 i motbet! Först till kvarn...
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Väldigt sällan Åbergs blir ett blufflopp, ofta full patte hela vägen och det kommer Truculent inte klara av. Ska du fuska hem loppet måste du ha en respekterad häst och inte en som Truculent som inte gjort mer än en riktigt bra prestation i år. Fransmännen vet knappt vad det är för häst, dem kommer dunka fram för att få överta.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Haha, undrar om någon här är korkad nog att ta det finoddset! Jag lägger samma vad som Fulsprit, men behöver "bara" 200 emot. Hyfsat chanslös häst.
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Hehe, ja det var kanske inte så lockande, men jag tänkte att den siste idioten inte än är född...
|
|
|
|
|
#38 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Solvato har gått 12 i Sverige, och Orre går 11.
Det blir man sist på i det här sällskapet.
|
|
|
#39 |
|
Ojojoj vilka kanonlopp under Åbergskvällen, kommer bli enormt kul att se det live!
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dt är lätt att håna Truculent. Säg vem som vinner istället, Stekel! Du får bara en chans. Då kan vi jämna ut oddsen, så du inte får alla hästar. Ifall din inte vinner kan jag också ha roligt på din bekostnad.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Du har 404 sharps, men man måste tydligen behålla en, så 403 sharps på att Un Mec D'Heripre är före Truculent i mål?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Vågar du sätta ditt liv på dt? Skyll inte på galopper sen eller att hästen har resan i benen!. Truculent trivs ypperligt på hemmaplan. Idel vinster.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
403 sharps? Okej?
|
|