|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Vadå "jämna ut oddsen", du får ju fem gånger i vinnarodds på kuse (1000/200=5 om du nu behöver det utskrivet). Är inte det att jämna ut oddsen? Kom med ett motbud om du inte är nöjd istället!
|
|
|
|
#49 |
|
Åhh,, förstår du inte vad jag menar??? Dt är lättare säga att Truculent inte vinner. Men vem vinner då? Ska du ha resten av hästarna? Var rättvis o säg 1 vinnare head to head jämna ut oddsen är bara ett talessätt som du tog ordagrannt ...verkar annars vara ett missförstånd svarat på fel mail
Senast redigerad av spalato den 2014-07-24 klockan 01:03. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tycker dt är ganska kul att så fort man sticker ut lite , ska alla slå vad. Gör dt med ATG istället!!!!!!!! . Lål.....!!!@
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Visst detta är ett forum men ändå.....Tänker på alla staketkuskar som aldrig har några rätt men ska hitta oskyldiga offer för att må bättre efter sin förlust. Därför tänker jag krydda på med Truculent härinne tills den vinner. Kommer dt bli lite tystare då? Knappast......TT har varit grymma men ändå fått kritik för att varit iskalla en tid. Kommer Ni ihåg vem Ni är??? Skäms på er. Vinner Ni varje gång? Nej, just dt!
Senast redigerad av spalato den 2014-07-24 klockan 02:01. |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Konstigt inlägg. Bara för interna medlemmar? ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Truculent är en lus i detta sällskapet. Ospelbar under 10 gånger.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Dt är din åsikt. Kom ihåg ditt inlägg när den vinner. Så kommer vi se vem lusen är. Vem vinner enligt dig då? Sitta bakom en skärm o spela allan-ballan kan alla göra. Är du modig nog att svara vem som är vinnaren? Tänkte väl dt! Du får bara namnge en häst, precis som jag gjort!
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Längtar tills på tisdag. Hoppas någon av TT , SS, Snoken eller Ögat rankar Truculent högt. Vad kommer "Ni" då säga?
Senast redigerad av spalato den 2014-07-24 klockan 03:00. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
spalato, lugna ner dig innan hjärtat stannar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+5) |
|
|
|
|
|
|
|