|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Första spontana -- Magic Tonight eller Mosaique Face. Antingen MT från ledningen efter 700m eller MF från dödens och bara bäst.
Truculent klarar inte att svara ut Orrechietti och gör han det så släpper Takter när Lill-Untersteiner ställer frågan. Ludde har bara en växel, kommer igenom bra. Det är vad jag tror
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
Läste du vad jag trodde och inte bara orden Takter släpper?
OM Truculent håller ut Orrechietti i en, säg 07-öppning, och sen 9 eller 10 kommer igenom fint och kör för ledning. Japp, då är jag helt övertygad om att Takter släpper. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Läste du inte artikeln som du borde göra kanske? Man har chansen nu i detta miljonlopp att vinna. Då släpper man inte frivilligt oavsett vad dt kostar. Vinna eller försvinna! Hela vägen alltså! Min teori är glasklar, liksom Johnnys.....
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Citat:
Vad förväntar du dig att han ska säga? "Nä, det här är min puttenutt häst så den vill jag int att Johnny gasar med, jag hoppas han slickar sarg och vinkar fram den som kommer först"
|
||
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Citat:
20 inlägg där den enda info du har lagt till dom sista 19 är en artikel från atg.se. Jämför dina inlägg med dom som tillför något! Jag kommer inte att skriva mer i denna tråd nu om jag inte har något att säga om loppet. Sluta spamma nu för fan! Sorry för OT. |
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
Banned
|
Har inte studerat loppet.
Men den som tar spets vinner, skiljer så lite mellan hästarna. Svårt att ta nåt bakifrån. Speciellt på Jägersro.
Senast redigerad av trance_error den 2014-07-24 klockan 23:23. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Det där att det ska vara svårt att ta något bakifrån på just Jägersro är en dålig myt, inte svårare än på någon annan snabb bana.
|
|
|
|
|
|
|
#101 | |
|
Banned
|
Citat:
Spets är guld värt på Jägersro. Btw. Jag tror det blir spets o slut på Truculent.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+5) Senast redigerad av trance_error den 2014-07-24 klockan 23:29. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Banned
|
Då borde du alltså veta att det blir mycket spetssegrar på Jägersro.
Sen när det är i såna här stora lopp så avgör positionerna väldigt ofta. Detta är ingen klass II där du bara rundar alla hästar på bortre lång. Senast redigerad av trance_error den 2014-07-24 klockan 23:39. |
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Citat:
Vi diskuterar om det är svårt att ta något bakifrån på Jägersro och inte om någon klarar av det i detta huvudlopp. Och som sagt, det är inte svårare att vinna bakifrån än på andra snabba banor, minst 3-4 som vinner via upploppsspurter varje tisdag, och det är väl ungefär som på andra banor. Håller såklart med dig om att positionerna avgör mycket i de bästa loppen. Senast redigerad av AndyMart den 2014-07-24 klockan 23:43. |
||
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Banned
|
Citat:
Sen att du varit på travbana i 25år tror jag inte ett smack på. Har du varit travspelare i 25år så borde du veta vilka som tar spets i olika lopp, vilket du inte verkar behärska. Senast redigerad av trance_error den 2014-07-25 klockan 00:16. |
|
|
|
|
|
|
|