|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Lira bara när det är jackpot, och alltid V6.
Då har du ca. 40% edge på alla andra. EDIT: Felräknat, det är mer än så.
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått! Senast redigerad av putte64 den 2014-07-27 klockan 16:17. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
nu ska vi lira dd grabbar =)
|
|
|
|
#78 |
|
Det jag inte gillar med V64 är att det nästan alltid blir favoritparader, även om man på förhand får för sig att det är en riktigt rolig omgång. Jag vet inte riktigt varför det är såhär, men jag får den känslan.
Det är liksom väldigt sällan den här "perfekta" omgången kommer där två stora överspelade favoriter bränner och några 4-5 % ramlar in. |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Och Örjan vill inte ha vinnarhålet utan släpper till en som släpper vidare.. Suck..
Tappar 2 andrapriset på det.. GRATTIS muppen!!! Senast redigerad av sigh den 2014-07-27 klockan 16:22. |
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Exakt.
Jag har aldrig träffat en spelare som gillar V64. Kanske är det alla deras Harry lirare de refererar till ? Citat:
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Citat:
Dock bör man väl om man ser en klockren favoritparad spela flerbång samt v6. Går ju fint att göra en rad på typ 24-48 rader och spela den 10-20 ggr med V6. Problemet med favoriter är ju att det är så många årgångslopp med mycket ojämna fält under vissa månader. Atg borde lägga visa av dom utanför streckspelen samt köra fler tilläggslopp. Vilken sjukt bra stallform han har Bergh, nästan löjligt. |
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
Glömde säga att Kenneth Haugstad är Sveriges sämsta kusk, men det visste ni nog redan.
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Kan man få be om Janne Norberg nu tack!!
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
DD;
Sloppy Joe mot Poochai 250 kr 2-3-4 mot 2-4-6 x 100 kr Senast redigerad av AndyMart den 2014-07-27 klockan 16:36. |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Den vill jag också gärna se för v4an. Vore inte så tokigt.( Norberg)
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
DD 3-2 56 kr
DD Alle - 8 5 kr pr komb |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Spelar bara två kusar i dag: Emmet Brown i en H3H mot Wellino Boko och Sloppy Joe till 2.60 på nätet. Och Ruhuna Tea till 2.00 på plats, på Bet365.
Rak DD: Emmet Brown mot Ruhuna Tea...
|
|
|
|
|