|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Härligt Örjan! Det finns många sätt att vinna travlopp.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
HAHAHAHAHAHAH GRÅTER!!!
Fyfan, dags att ta en stor paus asså... Blivit alldeles för mkt torsk på travet senaste månaden... Fyfan för den oflyten... |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Maverick Man i sista för raka DD:n. Normalt sett så vinner väl Poochai, men jag chansar då det blir så mycket bättre odds och hoppas Poochai inte kan hålla ut Maverick.
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Walmans stall kommer tappa något grönjävligt i inkört.
Får se hur lång tid kunderna står ut med att han hellre snackar Norska än anlitar bra kuskar.
|
|
|
#98 |
|
HERRE MIN GUD!!! Å fy faan, nu spydde jag lite i munnen - detta var brutalt, hade vunnit hur lätt som helst och ryggade sig i galopp, blev rädd?
Åhh, fy faaan!!!
|
|
|
|
#99 |
|
Flyt för både systemet och DD, men jag hade inte brytt mig ett dugg om Erik vunnit. Örjan kör så fruktansvärt passivt, sjuk tur här. Förstår inte varför killen blir hyllad.
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Skådar vi en av historiens spelmässigt tråkigaste omgångar?
|
|
|
|
|
|
|
#101 | |
|
Citat:
Vissa har tur med spikarna! Knyter du inte ihop det idag vinner du aldrig. Notera att Kenneth e norrman!
|
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Jag hade räknat med att han skulle hålla spets, men det ville han inte. Kanske då hästen varit dålig sedan förra starten.
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Hade Erik vunnit första hade det varit värt närmare en lax nu.
Alltid en avvägning, fälla eller köra mångbong. Citat:
|
|
|
|
|
#104 |
|
Örjan med turen....varför galopperar eriks ? Både dd och flerbången åt helvete. Bara skjuta den på arallbacken, inte ens kallblod galopperar sådär nuförtiden
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Tyckte det var kul att man lirade Wellino till favorit.
Hade ju inte mött någonting, hade knappast gått under 13.8 i spåren felfri.
|
|
|
|