|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Kommentarer överflödiga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Heaven´s Door i nuläget 1,8 hos ATG och 7.5 hos Racebets.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Funkar det att ha sulkyn i bild i racet? Fördelar?
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Citat:
Varför siktas han inte mot franska vintermeetinget nu? Åke saknar ju en stor mästartitel där. Anders Lindqvist får ta och promota! |
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Nej, Amerikansk travsport är mil före oss.
Men de slutar efter treårssäsongen.
|
|
|
#112 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-08-02 Bana: Meadowlands, omg. 1 Lopp: 9 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 7, 8, 11 U-hästar: 1 DESIGNED TO BE* Vadet gäller startnummer 3 x 100,00 kr Totalt: 300,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Jo, men vad menar du? Förstår inte denna rad: "Funkar det att ha sulkyn i bild i racet? Fördelar?"
|
|
|
|
#116 | |
|
Citat:
till skillnad från alla skitposter på detta forum så har jag iaf leverat en stenklar vinnare på v75 idag (som för övrigt gav det högsta oddset inom spelet). ![]() men jag ska ligga lågt i fortsättningen. Fortsätt ni som orkar
|
||
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Citat:
...svaret är att den inte hjälper till alls kan jag tänka mig. Knappast tillåten heller. Senast redigerad av Voltstart den 2014-08-02 klockan 23:03. |
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Amerikansk travsport är mil före den svenska. Men jättekul att se hur Jimmy Takter dominerar i USA. Som vi alla vet lärde han sig väldigt mycket av Sören Nordin. Så vi får känna oss lite stolta.
![]() Vad gäller Svanen och Sebastian kan vi hissa den blågula. Dom är svenskt otroligt himla bra! ![]() ![]() Hambo vinner Jimmy Takter tränade Father Patrick. ![]() Jimmy vinner således båda Hambo. Han är världens bäste tränare!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
|