|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 |
|
Jag var på plats på Åby ikväll, första gången när det var express för mig. Har annars bara suttit vid TV/Datorn på onsdagarna men tänkte att man i alla fall få prova på att åka dit en onsdag!
FY FAN vad besviken jag blev, var det sämsta jag någonsin varit med om. Fick ingen info alls från Solvalla, inga värmningar och inga provstarter! Tempot är högt, vilket är tanken, men information hann dom inte med att delge på banan! Trodde dom hållit på med V86 Express så länge nu att hela evenemanget var finslipat och välgjort, men ack så FEL jag hade. Man satt helt enkelt som ett fån och hade väldigt dålig koll, särskilt jag som anser att det är en fördel att vara på plats och kunna bedöma hästarna själv. Dessutom var de meckigt och spela, och människorna i luckorna hade ingen riktig koll dom heller! Nej, lägg ner skiten omedelbart! Lockar absolut inte något nytt folk, och inte något gammalt folk heller för jag kommer då aldrig åka på V86 Express igen. Efter ikväll så inser jag hu mycket inkompetent folk det måste jobba inom ATG och svensk travsport, och folket på travbaneledningen ska man inte tala om. Börja V3 Express istället så man slipper genomlida skiten! |
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Citat:
Men själv njöt jag av den fina vädret och gladde mig att Veijo fortsatte visa den fina stallformen |
||
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Citat:
Mest pensionärer som hittat dit. Och som du säger de gick över till Solvalla minuten kvar max, på någon tv man fick hitta för att se loppet. Kass |
||
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Citat:
Häng på stallbacken isf och snacka med folk, för på publiksidan är stämningen som på min morfars begravning! |
||
|
|
|
|
|
#216 |
|
Precis alle
Är man på valla så händer inget spännande före start, liten värmningsinfo och tips från vinnarcirkeln annars inget. Ganska många är på plats i god tid innan första start, men det händer absolut ingenting känslan är Kan inte prästen komma snart så begravingen kan börja. PS Totalt misslyckande , fullständig nonchalans av publiken, förra veckan fick vi NOLL information från den andra banan, Man kopplade upp mot saxbanan när hästarna vände upp mot startbilen, ingen defilering ingen provstart. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1) |
|
|
|
|
|
|
|