Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-07, 00:05   #211

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Jag var på plats på Åby ikväll, första gången när det var express för mig. Har annars bara suttit vid TV/Datorn på onsdagarna men tänkte att man i alla fall få prova på att åka dit en onsdag!

FY FAN vad besviken jag blev, var det sämsta jag någonsin varit med om. Fick ingen info alls från Solvalla, inga värmningar och inga provstarter! Tempot är högt, vilket är tanken, men information hann dom inte med att delge på banan! Trodde dom hållit på med V86 Express så länge nu att hela evenemanget var finslipat och välgjort, men ack så FEL jag hade. Man satt helt enkelt som ett fån och hade väldigt dålig koll, särskilt jag som anser att det är en fördel att vara på plats och kunna bedöma hästarna själv.
Dessutom var de meckigt och spela, och människorna i luckorna hade ingen riktig koll dom heller!

Nej, lägg ner skiten omedelbart! Lockar absolut inte något nytt folk, och inte något gammalt folk heller för jag kommer då aldrig åka på V86 Express igen.

Efter ikväll så inser jag hu mycket inkompetent folk det måste jobba inom ATG och svensk travsport, och folket på travbaneledningen ska man inte tala om.

Börja V3 Express istället så man slipper genomlida skiten!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), TOBYTYKE (+1), Fulsprit (+5)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-07, 01:38   #212

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Jag var på plats på Åby ikväll, första gången när det var express för mig. Har annars bara suttit vid TV/Datorn på onsdagarna men tänkte att man i alla fall få prova på att åka dit en onsdag!

FY FAN vad besviken jag blev, var det sämsta jag någonsin varit med om. Fick ingen info alls från Solvalla, inga värmningar och inga provstarter! Tempot är högt, vilket är tanken, men information hann dom inte med att delge på banan! Trodde dom hållit på med V86 Express så länge nu att hela evenemanget var finslipat och välgjort, men ack så FEL jag hade. Man satt helt enkelt som ett fån och hade väldigt dålig koll, särskilt jag som anser att det är en fördel att vara på plats och kunna bedöma hästarna själv.
Dessutom var de meckigt och spela, och människorna i luckorna hade ingen riktig koll dom heller!

Nej, lägg ner skiten omedelbart! Lockar absolut inte något nytt folk, och inte något gammalt folk heller för jag kommer då aldrig åka på V86 Express igen.

Efter ikväll så inser jag hu mycket inkompetent folk det måste jobba inom ATG och svensk travsport, och folket på travbaneledningen ska man inte tala om.

Håller fullständigt med dig, värdelöst, katastrof. Inte konstigt att det är lite folk. Som du säger aldrig mer V86 Express på banan. Det är stressigt nog och hinna med hemma vid datorn, detta var värre.
Men själv njöt jag av den fina vädret och gladde mig att Veijo fortsatte visa den fina stallformen
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-07, 08:29   #213

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9493
Standard

Citat:

Jag var oxå på plats, första gången på Express. Kan inte annat än att hålla med dig. Över halva delen samt baren, och större delen av läkatren var ju nedstängd.
Mest pensionärer som hittat dit. Och som du säger de gick över till Solvalla minuten kvar max, på någon tv man fick hitta för att se loppet.
Kass
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-07, 10:34   #214

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:

Var på Jägersro de första gångerna och blev lika besviken själv. Ska testa igen på Onsdag för att se om det blivit bättre, hoppas verkligen det.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-07, 18:50   #215

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Var på Jägersro de första gångerna och blev lika besviken själv. Ska testa igen på Onsdag för att se om det blivit bättre, hoppas verkligen det.
Åk inte dit.. du kommer ångra dig!

Häng på stallbacken isf och snacka med folk, för på publiksidan är stämningen som på min morfars begravning!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 08:33   #216

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 6000
Standard

Precis alle

Är man på valla så händer inget spännande före start, liten värmningsinfo och tips från vinnarcirkeln annars inget.

Ganska många är på plats i god tid innan första start, men det händer absolut ingenting känslan är

Kan inte prästen komma snart så begravingen kan börja.

PS Totalt misslyckande , fullständig nonchalans av publiken, förra veckan fick vi NOLL information från den andra banan, Man kopplade upp mot saxbanan när hästarna vände upp mot startbilen, ingen defilering ingen provstart.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1)
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td