|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Banned
|
Moaning Myrtle har galloperat 9 av 12 starter på auto.
Får se om BG ffg kan få den att gå felfri. Senast redigerad av trance_error den 2014-08-05 klockan 16:00. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Avd3 min skräll Careful Victory
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+5) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Standout SoS ? Eller vad tror ni?
Bono Boko borde väl kunna spetsa i 3:e eller är jag helt ute och cyklar nu?
|
|
|
|
#20 |
|
Läs noga vad som sägs mellan raderna vad gäller avd 7 och 8 för här vankas det inom kort svenska derbykval men inom ännu kortare tid både norska och danska som hästar här ska vara med i. Jag kollade intervjuerna i kväll i ronden, vi tippa och V75 guiden och varningsklockorna började ringa att man inte ska utgå från att alla kommer köras främst för att vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kebnekajse spetsar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1) Senast redigerad av doob den 2014-08-06 klockan 00:04. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hur ska standout kunna förlora när inte jörgen kör för vinst? Kan det bli annat än SOS?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Samtliga danska och svenska tränares 30:e senaste
![]() Reserverar mig för eventuella stavfel på tränare, men jag tror ni förstår vem som är vem ändå.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) Senast redigerad av oggeb den 2014-08-06 klockan 01:08. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banned
|
Tror Tommy Karlstedt bättrar på sin procent imorgon
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banned
|
Om ni garderar avd 7.
2 roliga streck, herold as och bb tiger. Kommer vara med där framme under hela loppet. Senast redigerad av trance_error den 2014-08-06 klockan 02:06. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Spikar man inte Daryl så finns det många roliga streck med tanke på hur procenten kommer se ut imorgon. 6,7,8 håller jag högst bakom Daryl Boko.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|