![]() |
Blir en tidig lapp när dottern skall spela fotboll hela dagen !
A= 2 B= 1,5,8 C= 3 A= 9 B= 1,2,4,8,12 C= 3,5 10 DERNER VIKING (2-3) A= 3 B= 4,5,7,9 C= 6,10,12 B= 1,4 C= 3 B= 10,11 (5-1) 2 ROYAL FIGHTER (5-3) A= 1-2 C= 0-2 + En DD som V7 spelet ser ut i 6-7 :claps: |
Citat:
när det närmar sig inlämning :-) :: |
Citat:
|
Lite OT här eftersom det är en v75-tråd men själv har jag lagt ner V75 (nästan) men spelar för ett litet bolag som kör V5an på V75 omgångarna. Så spelar ni V5 så lämna inte in förens efter V75 avd1, då den i stort sätt är facit för V5 avd3, lycka till :-)
|
Citat:
Nu gäller det Walmann stallet och han toppar just listan med felaktiga skoanmälningar. Därav inte säkert alls vi får korrekt info innan något spelstopp. Kika på länken här, där vi faktiskt nu kan få det svart på vitt med. https://www.sharps.se/forums/trav-gal...nt-om-allt-12/ |
Citat:
:cheers: Samt en V4 och mjuka upp med. Nog med :offtopic: |
Skor bak på Commander Crown i första...enligt ATG
|
Har försökt läsa första loppet, och ser 3 st. med god chans att vinna första.
Reven från spets eller snikspåret. CC från spets. Solvato från köposition med en mäktig slutrökare. Gissningsvis har Solvato större chans från spår 8 då det iaf är andraspår direkt. Det är stor risk att den fastnar invändigt eller måste tråckla sig ut/backa och runda. Veijo är inte den bästa att köra så....känslan är att han satsar hårt i första loppet, spar sig i andra och kör på chans där. Verkar vara fler av de andra som vill ladda i andra heatet också. Ska jag spika blir det Solvato, annars streckar jag dessa 3. F.Ö. jävligt sopigt att inte dom kan lämna barfotainfo klart nu. Lär ju knappast hända något med hovarna fram till spelstopp, och banans skick lär ej förändras mer om det inte blir mycket nederbörd. Visst, kul för närmaste kretsen kanske att sitta på den bästa och mest viktiga infon, men trist för spelarna, när man vet att vissa djur är så otroligt mycket bättre eller sämre beroende på skor. Sen, undrar jag hur Royal Fighter ska bära sig åt för att torska? Går den felfritt iväg är den ju överlägsen, den är dubbelt så snabb som de andra sista 150 m. |
Citat:
Blandar du alla de där blir det rent av en Sydtysk glasögonorm :innocent: |
Citat:
|
Nu har Jens semester men Åbys stora pris brukar se likadan ut.
Här har ni förra årets analys till motsvarande omgång http://www.storavinster.se/2013/09/2...-21-9-18369145 |
Citat:
Björn är smart och iskall, många kommer vilja vinna det loppet, han kan ta en lugn avgång, sätta sig där bak och så får de andra köra som fan och så kan han spara speeden sista 100. Den är van att gå flera heat och jag kommer lätt att ta med denna här. Joke Face tror jag inte på alls, antingen galopp eller så är den för dålig och saknar speeden. Det var 3 år sedan den vann ett lopp med mer än 40-50000 kr i förstapris. Ge mig 1 enda anledning att den ska vinna nu? Ok, om alla utom den galopperar. |
Filar på Avd 6 - DD1 - tycker det ser bra ut för 5 Arazi Boko!
Knyckt från expertgenomgång som kostar: "det krävs nog att Arazi felar för att han skall vinna loppet." Och då ser det ju lovande ut då hästen har hoppat två av senaste tre starter! Så nämns också att Arazi fått getingstick där bak. Tolkas likaså positivt! Åtminstone brukar jag själv springa som fan efter att ha fått ett getingstick i röven! :evilgrin39: Spik på nr 5 Arazi Boko alltså. |
Citat:
Rätt ska vara rätt, getingsticket var på snoppen och hamnade på djursjukhuset ist för på Jägerso. |
Citat:
5-2 f.ö skapliga 9.25 på bet - där vi fattiga småspelare ännu har möjlighet att trycka in ett par hundringar! Har hört att vissa betalsidor kraftigt limiterar och närapå portar en del spelare. Verkar som de börjar nerifrån - dvs i Skåne och går uppåt...:ohmy: |
Citat:
Är mest ATG trogen, så kvittar mig. Jag har en stänkare i Arazi Boko loppet - Navigator Sib, 3%! Tror det kommer bli gasning här, den kan få en perfekt smygresa, från perfekt spår. Sedan WROOOOOOM. Underläpp ifrån senast. Takter upp känns bättre än Westholm. |
http://piclair.com/data/057fm.jpg
Commander Crowe har inte startat med skor på alla fyra sedan 2009 i Sverige. |
Avd1. Öppet och många kan vinna. Skrällen är nr4
Avd2. Bästa spiken kör Bergh Avd3. Borga effekt är stark och tuff drag! Avd4. Erik sjunger när han skär linjen som etta Avd5. Solvato runt om? Avd6. Sandringham leder loppet runt om Avd7 kan royal fighter leda loppet runt om? |
1.4.8 (2.5)
8 (9.4) 2.5 (1.3) 3.4.5.9.12 (7.2) 1.3.4.5 (8.7) 11 (5.10) 1.2.3.4.5.8.10.11.12 (6.7) DD 11-8 150kr 11-3.4 50kr Stort tack till Olle som gör sina analyser riktigt bra. Lycka till idag alla med spelet och kom ihåg att gardera Royal F i sista |
Vilka spikar Spelvärde idag? Är det finnen i första?
|
Tar bort, ska inte ligga här.
:cheers: |
Att spika Surprise Lord är ett skämt!Har denne någonsin sprungit utanför Finland och deras speciella och hypersnabba banor...?
:ful: |
kør et lille v75.
V75-1: 5-8-7-2-1
V75-2: 4-12-9 V75-3: 1 V75-4: 4-3 V75-5: 4-1 V75-6: 3-1-5 V75-7: 2 |
Jag rekommenderar samtliga att ta del av Thomas Uhrbergs V75-krönika. Den finns att finna på hans hemsida.
Tipsen han levererar är sällan dåliga, men "själva grejen" är att han kommenterar saker som händer inom travsporten och kommer med åsikter. Denna veckan gäller det diskningen av Lövgrens häst på Jägers, Alfas da Vinci... ... killen har ju fullkomligt rätt att precis så ska regelverket ändras. Det kan ju tyckas självklart ifrån allra första början. Vem har inte tyckt exakt så hela tiden? Hög tid någonting händer. Bryter körsven mot reglementet ska ekipaget diskas, helt enkelt! En felaktig styrning är en felaktig styrning. Trav är trav. Idag håller jag på Commander Crowe efter den heroiska insatsen i Hugo Åbergs! |
fick bli en liten ändring på spik iaf, valde att chansspika My Gliding Angel i fjärde istället för Poker Kronos.
systemet fick bli som följer: 1) 1-2-5-8 2) 2-8-9-12 3) 1 Nakoda Goj (har jag trott på hela veckan så går på magkänslan) 4) 5 My Gliding Angel (Chansspiken) 5) 1-2-4 6) 3-7-11 7) 2-3-5-6-8-10 + reserver Dubbeln visst Jennifer vinner säkert sista men kändes inte som något roligt spel på D.D så testar med mig skräll i sista K.L.M istället 3,11 mot 10 x 50kr kombinationen. Nej nu dags att ladda upp inför Premier League premiären, får kika på liven på datorn samtidigt, det krockar ju.. |
Problemet är att reglementet inte är till för att utdela straff.
Det borde ändras per omgående. Citat:
|
Nu kom bfro på blue martini ås avd4
|
Citat:
Av förklarliga skäl ger jag Navigatorn 5.2% chans att vinna. Visst spelvärde finns alltså... :whistling: Samtliga spel nu lagda - så det får bli en solstund och uppladdning för 5 km backigt :claps: |
V75-1: 1,2,4,5,8
V75-2: 2 M.T.Insider V75-3: 2,5,9,10 V75-4: 5 My Gliding Angel V75-5: 1,2,3,4,5 V75-6: 10 Jaguar Broline V75-7: 2,4,5,12 400 rader 200 kr. |
Citat:
Den raden ser jag ett och ett halvt rätt på utan att veta vilka :D Nädå jag gissar att Poker kan frälsa dig från noll rätt och Solvato måste väl räknas på ren klass mot dessa ringvrak o annat men ändå spår ett känns värre än 8 för honom och 8 är långt ifrån bra på 1600 ... Tycker synd om Commander och vore hemskt om han vann och gav belöning åt rovdrivarna, kan de aldrig låta han sluta , fine gamle CC !? Loppet lyser inte direkt annars o de flesta är tänkbara. Enligt mig vinner Björn i avd 4, men vi får se. När man skojar om att en häst borde vinna är den alltid värd ett fällningsförsök, gammal djungelregel, men du har iaf inte nämnt vem du syftar på i 7e så jag räknar bort loppet när jag räknar dina enkelradsvinnare :p Lycka Till ! :cheers: |
Citat:
...Kul och rättvist för hästägarna till den störda hästen och till spelarna som lirat det ekipaget? 100% ironi förstås och saken säger ju sig självt. På grund av förseelse ifrån motståndarekipage missar spelare sina insatser... I alla spel behöver ju ekipaget ej vinna, bara bli totoplacerad. Likaså blir hästägare av med prispengar då galopperat, diskad sällan leder till utbetalning. Sen brukar vissa gnälla om att det är orättvist för hästägarna till hästen som stått för försyndelsen att den ska behöva bli diskad också bara för att kusken kört dåligt...:whoco5: |
''Hallå dö!''
Aah önderbara Götteborg :cheers: |
1: 1,2,3,5,8
2: 9 3: 2,3,10 4: 3,4,5 5: 1,2,3,4 6: 1,2,3,4,5,7,10,11 7: 2 1440 raders = 720 kr Lycka till! |
1,2,5,8
2,8,9 2,3,5,10 4,5 4 5,10,11 2,5 Klappat och klart för idag. Dubbeln chansar jag "lite" på: 2 mot alla i andra! Lycka till! |
Citat:
Live-TV som bäst! =) |
Rak tvilling i nästa 6 - 8
sorry fel tråd :offtopic: |
Har på känn att Solvato blåser till alla i 1:a heatet redan...kommer den ner i dödens så vinner den därifrån med = spik
|
V75-1) B:8-1-2-3
V75-2) B:9-8-2 C:5 V75-3) B:2-10 V75-4) A:12 B:5-3-9-6 C:11 V75-5) B:4-1-3 V75-6) A:10 B:11 C:1-2 V75-7) B:2 Villkor: Minst 1st A, Max 1st C, Max 3st favoritsegrar Lycka till! :cheers: |