![]() |
Beröm till Bergh som fått sådan fin ordning på Poker. Den hästen är nog snart uppe i guld.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det passar nog honom betydligt bättre än sprint.
Full fart hela vägen och inga speedryck. Citat:
|
Quid Pro Quo vinner Åby Stora iallafall, det kan jag lugnt konstatera efter att jag sett Heat A.
Grattis Erik! |
Citat:
|
Citat:
|
Ni tror inte Commander Crowe kommer vara bättre från spets och bfro? Att den gått från klar favorit till tredjehandare efter första heatet tycker jag känns väl underskattat. Nog för att den kan bli nerspeedad men den har ju skalle om den ligger först.
Min lilla V5a Datum: Lördag 2014-08-16 Bana: Åby, omg. 37 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 7, 10, 11 2 4, 5, 9, 12 3 4 Commander Crowe 4 4, 5, 7 5 5 Highspeed Call 60 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 60,00 kr |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-08-16 Bana: Åby, omg. 37 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 1 Nakoda Goj 2 5 My Gliding Angel 3 1, 2, 3, 4 4 3, 5, 7, 11 5 2, 3, 5, 6, 8, 10 Vadet gäller startnummer 96 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: |
Citat:
Ja, kan tyckas så, men överskatta inte denna vinst då många var riktigt dåliga - andra heatet kommer inte köras som det första... Men, håller med om att det är svårt att se någon annan vinnare, QPQ var ju den ende som övertygade och såg fin ut... ;) |
Citat:
|
Ojojoj
Sjukt bra |
ojojoj, vilka tuffa ston!!
|
Dernier Viking helt otrolig prestation, Borga Effekt också kanon!!!
|
Härligt Veijo!
|
Makalöst lopp Dernier Viking gör ♥
|
grymt bra insats av Dernier Viking
|
Wow vilken häst Dernier Viking är. Helt ofattbart att den vinner trots den resan.
|
Han är ju för underbar den där Leif Witasp. Hästen var nästan sämre än kusken!
|
Nästa lopp;
Backfire till ledningen, My Gliding Angel ner i rygg. Single Sock sänds fram i dödens efter ett par hundra meter, krossar Backfire och My Gliding Angel spurtar förbi Single Sock på stretchen. Längst ut flyger Red Rose America men blir bara tvåa. Tvilling; 5-9 50 kr Vinnarspel My Gliding Angel 100 kr. Rak trio 5-9-11 20 kr. Ibland är man ju rätt på det, så varför inte chansa till det lite :lol: |
:claps:Järnsto!:clap:Knäckarlopp finns inte på världskartan för Dernier.:cheers:
Kross! |
Leif och hans hästar duger på Romme, Rättvik och Gävle.
Alla andra banor är det bara att ta bort honom. Citat:
|
Citat:
Om Borga Effekt som svarade i dödens. Tydligen inte bekymrad över sin egen i 3e spår!!! |
Nu kommer ett härligt lopp, igen!
9 Red Rose A. har en härlig spurt! Ska bli kul och se hur spurten står sig emot dessa...:popcorn: |
Kom igen Linda! Fokus på plats nu
|
Snyggt Goopen! Den kände jag mycket för idag.
|
LINDA PLOCKADE NER TUPPARNA!!!!
Tack för den tvillingen :drunk: |
Goop kan jobba häst!
|
Citat:
Men badkarstravet gick åt skogen. |
100 sharps på att solvato är sist eller näst sist i mål om man bortser från galopperande..nån som sätter emot?
|
Citat:
Taget! |
kul att chansspiken satt men hjälper ju inget när man redan är borta...
|
skifta kusk på my gliding angel o rare wise as så hade rare wise as vunnit med en halv längd
|
Citat:
Vilken förvandling Rare Wise As är!!! Tidigare betraktade jag kusen som en pinsam uppenbarelse i Riordans stall gentemot Red Rose America(Jo, faktiskt!), Raise Wise As(Snackhästen i början), Rossella Ross och Rod Stewart av då 3-åriga hästar. Rare var en knölig och rullig liten sak som saknade fart var min åsikt då. Kul att vissa hästar kan bli bättre på sikt!:thumbup: |
Antagligen.
Hon körde bra, men Goop är grym på att få dem gå hela vägen. Citat:
|
Nu får vi nog se en helt annan CC. Tror Örjan laddar mot spets.
|
Citat:
Att Joke hoppar igen står också i facit, släpp den och spar stålarna. |
Citat:
|