![]() |
Citat:
|
Goop om Takter: "Jag visste att han skulle släppa förr eller senare...".
Just där har vi Takters svaghet generellt i löpen. Enligt mall A släpper vi till de andra storkuskarna i princip varje gång de visar intresse. Klart Goop dominerar fullständigt för killen har mest koll av samtliga och är inte bara bäst på att få fart på hästen över ett upplopp... |
nu ska det blive norsk
|
Citat:
Jag var först och han har bara 129 sharps... Sorry! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
2,3,5,6,8 i heat 2. Fattas väl bara att Solvato öppnar som en formel 1 och att commander crow helt plötsligt blir 4 år yngre.
|
juliano rags verkar vara en seg rackare. säkert gynnad av två heat
|
Commandern ser skitfin ut före loppet, även Solvato såg bra ut.
|
Vinnarspel på Juliano Rags nu. Kommer att käka upp de andra på upploppet ;) Och detta säger jag som har spik på CC :P
|
Borde inte Commanders barfotauppdatering på ATG.se lysa rött nu?
|
Kom igen nu Björn, sätt dit reven nu!!!
|
hur kan joke face ligga på runt 10 i odds när quiden låg på 20 i första från samma spår. offatbart.
|
Runt om nu Kihlström!
|
Erik är föredömlig rent taktiskt. Självklart släpp då hästen gått bäst bakifrån denna säsong och inget storhetsvansinne efter segern i första...
Red: Kejsaren vann! Gött! |
Tänk att folk fortfarande tror att det inte är någon skillnad mellan Skor ro och bfro
|
Härligt CC!
|
Citat:
|
Citat:
|
Commander Crowe utan sina pjäxor, var sig själv åter igen. Sprudlande av löpglädje och enkel vinst.
|
C.C var ju riktigt fin i spets, ska bli spännande att se skiljeheatet.
|
mäktigare häst finns inte. commander crowe dunderfin. norrmannen var inte intresserad av vinst. skulle synat dödens givetvis
|
Fan om man missar 7an idag när man spikat Borga Effekt som sprack på några cm...
|
Skillnad på intryck, eller vaddå - och Veijos Solvato gick riktigt snabbt till slut...
|
Citat:
|
Citat:
Ja, det är förvånande! |
hyperintressant lottning. den som drar innespår vinner. ingen tar den andre utvändigt.
|
Haha kan de inte dra till med en riktig blåsning och fejkdiska CC, bara för att se Souloy's reaktion?
:lol: |
Hur kan någon spela den överhuvudtaget ?
Bordet stått i 999. Citat:
|
grattis örjan. nu blir det vinst
|
Citat:
HAHAHA Ja, lite drama saknas idag :p Men går lugnt och fint till när man sätter upp svenska proffskuskar ist för fransmän. |
|
Kan Adrian ta nästa månne? :popcorn:
|
Jag befinner mig i en osannolik motflytsperiod avseende streckspelen. Nu har jag förvisso chans kvar på V5, men på Jokern lyckades jag fylla i minst 3 A:n istället för som alltid 2...:idiot:
Igår lirade jag matematisk V4 på Boden och fyllde i fel i sista på 4 och fick inte med bombfavoriten på 4 Häst... Max De Luxe var ju huvudidén och spikades tillsammans med Ängskalla...:thumbdown: ROOIBOS OCH MELLBY APOLLO tappades på mitt slarv då C-hästar...:skamsen: Jaguaren nu, tack!:KO: |
Citat:
|
Jag tror att Arazi galopperar och att 1, 7 och 9 gör upp om det.
|
Citat:
Wihlborg mot Wihlborg. :cheers: |
Jag tror att Arazi går felfritt och vinner. Antingen från spets eller vinnarhålet, men bäst för vår sjua är om Rooibos vinner.
|
Citat:
|
Rooibos eller Mellby Apollo nu så är det en bra början på chansdubbeln... sen Erik med K.L.M
|