|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#301 |
|
Haha kan de inte dra till med en riktig blåsning och fejkdiska CC, bara för att se Souloy's reaktion?
|
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Hur kan någon spela den överhuvudtaget ?
Bordet stått i 999.
|
|
|
|
#303 |
|
grattis örjan. nu blir det vinst
|
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Jag befinner mig i en osannolik motflytsperiod avseende streckspelen. Nu har jag förvisso chans kvar på V5, men på Jokern lyckades jag fylla i minst 3 A:n istället för som alltid 2...
Igår lirade jag matematisk V4 på Boden och fyllde i fel i sista på 4 och fick inte med bombfavoriten på 4 Häst... Max De Luxe var ju huvudidén och spikades tillsammans med Ängskalla... ROOIBOS OCH MELLBY APOLLO tappades på mitt slarv då C-hästar... ![]() Jaguaren nu, tack!
|
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Jag tror att Arazi galopperar och att 1, 7 och 9 gör upp om det.
|
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Jag tror att Arazi går felfritt och vinner. Antingen från spets eller vinnarhålet, men bäst för vår sjua är om Rooibos vinner.
|
|
|
|
|
|
|
#312 |
|
Jovisst! Dock skiljer tränarna...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
Rooibos eller Mellby Apollo nu så är det en bra början på chansdubbeln... sen Erik med K.L.M
|
|
|
|
#314 |
|
|
|
|
|
|
|