|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Jahapp - dd:n sprack så det rök flisor om det.
Får avsluta kvällen med litet vinnarspel på 1 och 5 E-tuna lopp 8 (på atg!!)
|
|
|
|
|
#47 |
|
12 Premier Kronos tror jag har toppchans. Klart bästa hästen enligt mig och läget behöver inte vara helt fel för denna spurtstarka häst.
Ingen av spelbolagen går på denna vad jag vet och detta förklarar delvis det höga vinnaroddset. Jag lirar vinnare!!! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2014-08-12 Bana: Romme, omg. 24 Lopp: 7 Spelform: Plats Hästar: 5 Goodfeeling Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 4F08 8005 8371 9005 Utbetalt: 563,00 kr Så nu kan katten få gå till tandläkaren
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Precuis vad man kunde förvänta sig när fältet består enbart av kvinnliga kuskar, dom klarar inte en autostart utan omstart ens.....
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) |
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Hästen var bra tyvärr helt fel loppscenario.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+2) |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Kul för Marcus med sin fina häst! Fortsätt lira Premier säger jag bara... trots strul så hade nog en mer överoptimistisk styrning givit plats. Trav är trav!
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
Com Åstad kroknade efter lång utvändig resa...inte min dag...spelade Delvann som tyvärr inte höll.... Nya tag.... har du ngt bra platsspel i sista loppen eller V spel Såg dina tre platsspel igår med Tennis som avslutniong...mycket snyggt
|
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Utdelningen på 4 rätt blev bättre än vad jag trodde. Jokern gick ihop.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nähä... Passway såg klar ut in på upploppet, men det e ju Romme...
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Hoppar V3 avdelningarna
Ha det gott pojkar och flickor!
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
Lär väl bli Kingen då -- och mätta lär vi bli stänger spelbutiken nuRegistrerat spel Datum: Tisdag 2014-08-12 Bana: Eskilstuna, omg. 21 Lopp: 8 Spelform: Vinnare Hästar: 1, 5 Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 8584 8005 ccccccc Utbetalt: 826,00 kr
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
Nä inte direkt idag. Lopp 10 nr 14 East Minotaurus som utgång på femkronorstvilling måhända? Fint platsodds just nu dessutom...börjar bli sugen på riktigt, själv! |
||
|
|
|
|
|
|