Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-13, 21:06   #166
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hoppas nu att ALLA kuskar som tycker detta var en självklar diskning, särskilt Untersteiner Junior och Uhrberg föregår med gott exempel och ALDRIG mer tar sig en flygande start, kör i halvspår, tränger sig inåt eller utåt - gör de de något av detta är de inte mer än STORA hycklare, särskilt som de gråter ut så efter loppet gått i mål!!!

Kan redan nu säga att de kommer INTE leva som de lär - djävla patrask och hycklare av stora mått!

Nu avgår jag, hehe!!!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 21:57   #167
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Kom hem precis och såg loppet nu. Alltså den där diskningen var hård. Trodde att situationen var mer kompakt med flera ekipage i båda leden. Det där hade Alfas Da Vinci vunnit ändå, även om han hade backat sist och rundat hela fältet. Den såg ju helt okörd ut i mål.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 22:11   #168
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Var ute på Jägersro med familjen idag och tyckte det var riktigt trevligt, inte så värst mycket folk men det var bara skönt. Vi kom inte förrän precis innan lopp 2 på grund av lite förseningar men det blev bra ändå!

Spelmässigt blev det en bra kväll även om det kunnat bli så mycket bättre. På DD torskade jag en hel del då Alfas Da Vinci blev diskad och enligt mig är det en väldigt märklig diskning då jag sett hundratals liknande situationer som aldrig resulterat i diskvalifikationer.
Lämnade nämligen in en skrälldubbel idag då Habito infriade mina förväntningar och gav mig lite kosing med 1-3 mot 7-9-12 (12;an för att min kära sambo tjatade om att det var ett fräckt namn) som jag tänkte var intressanta rent spelmässigt men även dubblar. På just 1-12 som det blev (men ändå inte blev) hade jag 110 kr så det hade ju passat med några laxar om nu inte min favoritmåldomarnämnd (nä!) diskade Alfas.

Jag förstår att han tränger sig ut, men just denna motiveringen spyr jag på;

"Som vi läser loppet hade han aldrig fått luckan, eftersom det var ett väldigt kompakt fält. Då anser vi att han inte vunnit loppet utan den manövern. För att diska så tidigt i ett lopp måste man vara väldigt säker på att han ändrat ordningsföljden, och det är vi."

Vadå kompakt fält? Hur fan vet de hur resten av loppet kommer bli? Ren gissning, och därför är denna motiveringen helt värdelös. Katastrof.


Efter fjärde loppet var jag med andra ord ganska irriterad även om jag fortfarande låg på plussidan, men efter en hamburgare och en coca (65 spänn för en burgare, rena rånet) var jag på gott humör igen. Slängde därefter in ett litet vinnarlir på Thon som Jeppe Juel lät så positiv kring och det såg ju klart ut i sista sväng men i sista stegen fick den tyvärr ge sig.

Nya tag och i loppet efter tyckte jag Willie Blue såg fin ut så jag lirade 50/50 på den och det såg ju fint ut när han mosade brakfavoriten men tyvärr stumnade han av sista biten och torskade till och med tredjeplatsen.

Kände mig förföljd av oflyt men i de två sista loppen vände allt. 12 Gucci Degato såg smällfin ut i provstarterna och jag lirade såklart, blev en hundring vinnare och en annan plats, och in på upploppet var jag bara rädd för galopp. Men så blev inte fallet och jag blev lite rikare.
När jag var påväg mot spelluckorna och tänkte omsätta cirkus halva vinsten på Untersteiners Je Taime Ruinart i sista kom defileringsmusiken ut i högtalarna och jag tänkte "ah jag kollar provstarterna först också innan jag lirar", och tur var det!
1 Bubba Degato ägde banan och samtidigt var 12 Je Taime Ruinart inte särskilt glänsande så jag ändrade mig och lirade Lövets. Tyvärr för mig gick oddset på den ner kraftigt på slutet men det var väl på grund av hur den såg ut. När jag lirade hade jag 5,60, till slut ramla den ner till dryga 3,50.

Sammanfattning; Trevlig kväll, vrickad måldomarnämnd, god hamburgare!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 22:17   #169
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har nu kollat reprisen på Alfas lopp och det är ju mycket pga. att Ken Ecce inte direkt går ner på innerspår som det blir en sorts halvspårskörning från denne och Jocke då ser sin chans att gå ut i rygg på denne - när han då gör detta så möts Jockes och Johans kusar i ett "ingemansland" - det är absolut ingen grov störning utan något som sker i princip i alla lopp. Det är alltså domarna som är boven i det hela och/eller regelsystemet!

Att diska med över 2300 meter kvar och hävda att de anser att Jocke skulle sitta fast utan dennes "manöver" och därmed inte kunna vinna loppet är ju bara för sorgligt och visar ännu en gång på behovet utav proffsdomare...

Kolla och bedöm - tyvärr skyms bilden utav den stora bildskärmen på innerplan då det mesta händer, men att detta skulle rendera i en diskning är bara för sorgligt!!!

Usch!!!

http://www.atgplay.se/lopp/20140813-...ersro-v86?id=7
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
qwerta (+10)

Senast redigerad av Fulsprit den 2014-08-13 klockan 22:20.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td