|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
VAGGERYD V5 V4 V3 etc
Plats på Lill Hugo i första?
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hehe, ja, det är bra att analysera tidigt...! Ja, hittar du 4 ggr och uppåt så kan det vara idé, annars avstå... detta enligt lilla mig, då, hehe! Lycka, till!
|
|
|
|
|
#3 |
|
V4-3) Stefan Persson säger att 5 Termate Degato som körs av Håkan KP är i fin form och har en fin utveckling, han har "feeling", så pass mycket att han varnar för den idag.
Läst på Rikstoto.no Senast redigerad av elwiz den 2014-08-14 klockan 10:00. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
V4:
1) 1,2,3,6,8,10,12 2) Spik 6 3) Spik 10 4) 3,5,7,12,15 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jag tror Per Formell vinner första avd nu nör stefan blivit struken.. har en känlsa av att han kan nå ledningen med Diora from my, kul "chansspik"!
![]() Det är en riktigt bra häst! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tror Silver Annie tar ledningen i första, spikar den
Lirar även Mr big i andra!
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Ram 2x1 och inga större insatser.
|
|
|
|
#8 |
|
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-08-14 Bana: Vaggeryd, omg. 6 Lopp: 1 Spelform: Plats Hästar: 11 Lill Hugo Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Jag står mitt kast och hoppas på det bästa |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
från bakspår på vaggeryd. ska minst sagt klaffa
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Synd att inte Texas Chili fick vinna. Självklart fick Peter lucka idag igen och sabbar för min skräll.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Han var ju med lite på slutet iallafall Nya tag! Senast redigerad av Flickepojken den 2014-08-14 klockan 12:28. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
några dubbeldrag?? Äckliga untersteiner...
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jag gillar honom visserligen, men inte när han får lucka och vinner före min 2-procentare idag och inte i går när han fick lucka med Trust Launcher och vann före Snoopy D.K.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+1) |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Citat:
klaffade lite för dåligt. för peter klaffar det alltid nuförtiden Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lätt seger för första spiken på V4:an!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
imponerande. var lite tveksam på formen. men den är fin. ganska skralt motstånd dock
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Stud Muffin borde ha gått tidigare om den skulle ha någon chans. Var lite osäker på om kusken skulle klara att köra på Vaggeryd.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jävlar va usel Helga Palema var... :O Kan inte bättre än 17-18 tider just nu då..
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Plats på Chinook
Grrrrr
Senast redigerad av Flickepojken den 2014-08-14 klockan 13:19. |