|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Fan va trött jag blir på mig sj... Har inte med den... har ju 4 hästar... Har med tvåan istället.... Fyfaaaaaan
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
själv kämpar jag på V4 och nöp även ett smaskigt odds på Unibet(9.75), hann dessvärre inte läsa listan ordentligt i sista men såg 10an värma positivt.
Solvalla 60 2014-08-29 V4 Avd Ordinarie Reserver 1 2 6 2 4 3 1 8 4 10 11 8 rader * 1 * 2,00 kr = 16,00 kr
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av clarund den 2014-08-29 klockan 13:59. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Nej, hinner aldrig med att skriva ned dessa nummer - är det samma nummer in till Liven?
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Lirar vinnare på Zenit Brick.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Någon miljon blir svårt med Månprinsen o Stylish Hanover men Västerbo collect hjälper oss överleva / Den RIKTIGA TTRAVCLAES (se upp för billiga kopian)
skickat till Skoglund o Malmroth
|
|
|
|
#23 |
|
Zenit hamnade för punschigt på det. Spik på Pedro Bi i sista!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Sömniga Melander, Jorma(eller Björn) hade aldrig torskat denna... :(
Nåja det visste man när man streckade men inte att Björn får luckan efter innerspårsresa...
|
|
|
|
#25 |
|
Tacka vet jag open strech, då vet man att hästarna får chansen och det blir mindre chansartat.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vad säker jag var på Zenit Brick efter vansinnesöppning första varvet - men denne var ju bara seg...
|
|
|
|
#27 |
|
Värdet om lite snålt fortfarande enligt mig skyhögt inför sista... Har med huckleberry som tredje häst... Sitter på 3 hästar inför sista avdelningen... Men har inte med äckel norrmannen... På fyra hästar!!! Har meden 3% istället... Fyfan asså....
Min rad: 2.12 2.3.5.8.10 2 Erik 2.3.5.10 2.7 8.11.15 Skulle till o med spika coldtown! Jag kommer nog aldrig att lära mig... |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Det var det och Hultmans tveksamma stallform jag chansade på när jag spikade Haugstad, den värmde väldigt ok. Streckspel är lotteri men fick några kronor @9.75 på Unibet på Norrmännen. Lycka till med femmorna, de ger alltid ok på V65.
|
|
|
|
#29 |
|
Tack för dina vänliga ord! Börjar bli lite otröstlig då jag aldrig får ta del av potten typ... Har alltid otur på något sätt med diskningar o målfoto torskar som många andra oxå har. Men varför har man inte med honom idag egentligen.. Bara för att jah inte gillar kusken typ. Värdet är uppe i nästan 8 loppor... Snuskigt bra! Orättvist att man inte får ta del av de
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Oj vad Friberg brer på nu kanske Unibet (4.15) och streckspelarna (33%) vaknar på Stylish Hanovers STRAFFSPARK
|
|
|
|
|