|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#241 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Där hade ni flyt, era såsskallar - ET hade varit uppe i rygg efter 200 körda!
|
|
|
|
#243 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Bra start..... Känns bra!
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Va fin gööööör Bergh!! Har han 3-5 på DD?
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Bergh fastnar med krafter kvar.
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Bergh din jääääävla pajas! Rånar mig på 35 lax! Fyyyyy faaaaan!
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Jimmie Åkesson, tjalalalala, Jimmie Åkesson, tjalalalala - förlåt Eketorpet Tess!!! Vilken dag - det mesta satt!!!
GULD!!!
|
|
|
|
#250 |
|
Alla nämnda ingen glömd och tre spikförslag levererade..
|
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Trodde det var Trav och inte politik dessa trådar handlade om
|
|
|
|
|
#252 |
|
Ja, jag trodde ju en hel del på ET, men blev bortreducerad på den, men varför sätter sig bergh fast helt frivilligt? hade aldrig förlorat om inte Jensen gjort en Persson!
|
|
|
|
#253 |
|
Redan lessnat på att uppdatera ditt spreadsheet för V75 Tillsammans efter endast 3 ggr?
![]() https://www.sharps.se/spreadsheet/32521 |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Ja knip käft om all politik i travtrådarna, utom just travpolitik då. Men även den politiken ska hålla sig undan från "speltrådar" som denna.
Ingen som satte 7 här idag? Rejäl jackpott-sudd till Färjestad på lördag nu! Cirka 47 millar extra i sjurättspotten om jag inte räknar helt fel!
|
|
|
|
|
#255 |
|
Håller med, även om SD inte har med politik att göra. Det är bara ett gäng ligister som lallar runt.
|
|
|
|
|
|
|
|