|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Remener My namne kan vinna men är duktigt överspelad
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Uhrberg är tillsammans med Ivar ett samspelt ekipage. Lite orättvist med "bästföredatum", tycker jag. Imorgon kan dt låta annorlunda.Ser dock att Nybrink spikar den.... Inget bra tecken trots allt ??
Senast redigerad av spalato den 2014-09-07 klockan 02:04. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ja, som vanligt då eller? Favoriter med bra chans blir sällan underspelade..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+1) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Som jag skrivit i en annan tråd så är Ivar Sånna så klar som en häst kan bli i eftermiddag - har ni inte sett loppen denne gjort på sistone? Perfekt spår, bra kusk, toppform, utvecklingskurvan pekar rakt uppåt - inga moln på himlen alls. Något de flesta andra ekipagen har...
|
|
|
|
|
#36 |
|
Blev en mångkupongare
1: 3 2: 1,6 3: 8 4: 3 5: 2,4 6: 2,4 7: 5,14 16 rader Senast redigerad av Trinity den 2014-09-07 klockan 12:53. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Har kikat igenom arkiven och kommit fram till...
AVD1 En rysare sticker ut i mina ögon och att Ludde kör kan enbart vara positivt, ledningen eller andra utvändigt hade varit bäst för hästen. 2%. nr 3 är dock bra men något osäker.. Bakom kör vi många.. AVD2 Jag har blivit smått imponerad av min vinnare där Lasse talar från hjärtat och tror på en fin insats idag. Har gjort några gedigna lopp på slutet och när många har lite halvform kan spiken vara ett faktum! AVD3 Alfas har varit ojämn på slutet, jag lyfter fram 2 skrällar.. bl.a SCIROCCO SISA som trivs på jägersro 5% AVD4 Amatörer och folk spikar!? Håkans häst blir överspelad även om han kör bästa hästen!? Min bedövare är Energitj som har fina kvaliteer och fick ett fint läge, formen på topp. Passa den! .. Sergio är med dem i mål.... AVD5 En fyrling höjer sig, i vårt lås har vi med en jättetalang Godiva ås.... AVD6 Ludde har bästa hästen, men stallformen!? Ivar sånna är en het kandidat och så vill jag varna för Dominator som har form och kapaciet! Åke Lindblom är lyrisk idag, vi tar med... AVD7 Felfri och då blir det seger för Flemming! men jag dubblar med Peters flygmaskin! Senast redigerad av Klanke den 2014-09-07 klockan 09:37. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hej alla glada!
Idag blir det pengarså här kommer ett roligt system ![]() 1) 1.3.5.9 2) 1.2.3.5.6 3) 6.8.12 4) Spik 3 5) Spik 1 6) 1.2.3.4.6 7) 1.2.5.7.8.14 Lycka till! Mvh Chompipe |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Kul med derbyt, måste kännas fint för Svante som har 4 med, tror någon av hans vinner, vågar ej säga vem dock. Tror det blir körning i omgångar här.
Alfas har ju toppchans, men trög ut. Tycker det ska bli mycket spännande att se Örjan på Art On Line, kanske barfota idag också. Pricka starten och sedan full fart framåt. Hade inte Örjan kört hade jag spikat Alfas..... Lingbo Helen känns som en sund vinnare, bara ta spets och sedan borde det vara över. Ocean Kronos och Seronera tycker jag är alldeles för glömda idag. Liksom Donna di Quattro. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
3,9,12
5,6 8 3,4,5,10 1,2,3,4 1,2,4,6 1,5,14 Förhoppningsvis ngn skräll idag så att man får tillbaka mer än 26,00. Lycka till!
|
|
|
|
#41 |
|
Avd Ordinarie hästar
1 3 Spark Rick 2 1, 2, 3, 5, 6 3 8 Alfas da Vinci 4 3, 5, 8, 9 5 1, 2, 4 6 10 Maverick Man 7 1, 5, 14 180 rader |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Maverick Man 1:a Barfota runt om 1:a rycktussar kan vara grym kul spik
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2) |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Första ideerna, vi provar.
Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 3 Spark Rick (8, 1) 2 1, 2, 3, 5, 6, 9 3 8, 12 (9, 11) 4 2, 3, 4, 5, 10, 12 5 5 Donna di Quattro (2, 3) 6 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10 7 1 Lingbo Helen (14, 7) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Stoderbyt: Liten ananlys Neona i spets med D´One i dödens borde gynna Darling boko som jag tyckte såg helt fantastisk ut i försöket, glänste och travade jättebra, tror även att Donna di Quattro kan vara med på linjen.
Rank A 2 B 1,4,5,3 C 9,6,10 Svenskt travderby: Troligt löpningsförlopp Archangel Am tar över spetsen från Bandit Hornline efter 4-500 meter. Saveur går fram i dödens och håller upp tempot, Poochai i andra ytter och Ivar Sånna i tredje ytter, Ivar Sånna sveper förbi u fjärde spår och i sista kurvan galopperar Archangel Am och , Sesam öppnar sig för bandit Hornline som vinner med en halv längd före en tapper Ivar Sånna. Således Rankar jag så här. A 5 B 2,3,6 C 1,7,10 10 ggr på vinnare på Bandit Hornline ?? Tvilling Ivar Sånna/Bandit Hornline 14-16 ggr Stort spelvärde för mig ialla fall. Lycka till
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|