|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
han körde ju innanför bangränsen?!?!?!?!?
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Jägersros domare är otroligt inkonsekventa....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
BOOOJJJJAAA!!!! DOOOBBBB - finnen var inte full i alla fall - är folk fulla! 8 ggr fläsket - sjukt högt!!!
|
|
|
|
#154 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
finnen kan köpa en lott. vilken flax
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Han kör innanför två stolpar, tror jag, men det görs det alltid i sista kurvan, särskilt på Jägers...
Men, innanför, det var han...
|
|
|
|
#157 |
|
Var ju hur tydligt som helst..men de vågar väl inte diska helt enkelt :/
Då var man helt borta idag då..bara luta sig tillbaka och hoppas på dubbeln. Vi plockade ut varsin i första och jag spikade i andra och 25kr insats per kombo 1-2-5-6 mot 5
|
|
|
|
#158 |
|
minst tre stolpar...o den vanligtvis hårda nämnden, sväljer detta denna gång...rätt eller fel, tjaa
doob (+5) |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Minst 2 skulle jag säga, men faktum är att luckan inte hade kommit om han inte gjort så! Därför hade jag förstått om dom diskat, men måldomarna är väl skakis nu efter alla tabbar på sistone!
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Fasiken, vad enkelt det är ibland!!!
![]() ![]()
|
|
|
|
#161 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Ja det var bättre än mina 7.16 på den klara tvillingen jag bjöd på. Inte en cent lira vinnare. Men grattis till dig om du hade 500 V! Jag fick "bara" 3.500....
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Köper deras hårda bedömningarna men när dom nu vacklar och inte håller sin linje sjunker dom i mina ögon. Svagt....
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
En detalj värd att beakta. Finländare med svårighet ta en segerintervju vinner vid i stort sett var och varannan travdag. Personer som klarar av att tolka ifrån finska till svenska vimlar det av vid varje bana. Varför följer inte en sådan person med fram så fort minsta tveksamhet förekommer? Intervjun nyss var ju bara pinsam för samtliga inblandade. Tänka sig att banorna ej lyckats fixa ett bra upplägg runt detta efter alla ggr samma sak blivit pannkaka...
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
|