|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
5,6 eller 7 pinnar utanför, beror på hur man ser det..men hade kanske ändå varit hårt att diska...tjaa...
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Det var rätt beslut att inte diska. Stig H. säger att de endast ger böter för sådant i Sverige och då ska de heller inte diska idag.
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
done vinner detta med ett huvuds marginal från dödens på neona princess
|
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Citat:
Om du kunde läsa innantill så lade jag ut mitt tips före dig, så förstår att du följde mig som är i flytet, och jag lirade både tvilling och Vinnare. Fick in klart mer än 3500, hehe...
|
|
|
|
#170 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Dom måste införa ett "war room" och säg vid årsskiftet göra som hockeyn, gå ut med hur dom tänker tolka regler och vilka förseelser som dom vill ha bort, så alla vet och ingen kan klaga, för som det är nu känns allt väldigt godtyckligt och kan gå hur fan som helst.
|
|
|
|
#172 |
|
Då jobbar vi in Westholm då..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Ja, dagens enda vinnarspel hamnar på Darling Boko, 333kr
|
|
|
|
|
#174 |
|
Problemet är att det är inkonsekvent. Vissa får ju uppenbart fuska och komma undan. Stig H fick in 150000 för några veckor sedan med passgången, med det ändrades allt vad gäller trovärdighet. Håller med om att det varit hårt att diska i detta fallet. Men är regler regler eller det mer än önskan.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2) |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Plats på Ninepoints Lucy och tvilling med Neonas Princess, Ninepoints Lucy och Backfire...
|
|
|
|
#176 |
|
GASA TILL SEGERN NU ERIK!
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Ja, det var ju skönt, Neona var reducerad till enda kvarvarande häst i det loppet!
|
|
|
|
#178 |
|
Smart kört av Peter. Då gäller det att Archangel vinner - spik såväl på V75 som V5 och rak DD: 4-1.
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
han är ju löjligt säker peter o örjan var inte intresserad att syna. mycke märkligt
|
|
|
|
|
|
|
|