Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-19, 07:44   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

v75 Solänget diskussionstråd


Nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 07:59   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

jag är inne på att Super Streamline och jocke kan snuva shiraz brodde på ledningen i första avdelningen och leda runt om? SOS på Lövgren?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 09:04   #3
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1014
Standard

Kan Buy The Law kan ta spetsen i 7e? Ge mig minsta positiva vink om det och jag spikar ;-)

--
Efter lite egen koll så inser jag att det kan bli svårt, får bli garderingslopp då ist.

Senast redigerad av oinkk den 2014-09-19 klockan 09:13.
oinkk är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 09:31   #4
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Personligen tycker jag det ser lite små klurigt ut.
Funderar på bra spikförslag, Rolex ett kanske men vem mer??
__________________
Provar på Twitter @Tamuli79
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 11:01   #5
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Ja visst ser det svårt ut
Shiraz Brodde blir stor favorit. Inget fel i det. Är väldigt bra för klassen,formstark och gynnad av distansen men kommer ju inte ha någonting med spetsstriden att göra. Vart hamnar han. Erik hittar troligen ut och då vinner han nog. Svantes hästar går som tåget men andra och 3dje handarna är inga löss direkt. Plånboken får avgöra om det blir spik eller inte.
Andra ser också ut att kunna gå till Svante. Är nog bästa hästen men inte helt klockren och läget är ju inte det bästa. Blir nog ett plånboksval här också.

3dje ser ut att få en allt utom formstark Nahar som favorit. Det första motbudet kanske är Harry men han har inte startat sedan Hedenhös tid så jag tycker att det är givet att ge Claes Boko förstarösten. Vart enorm i sina senaste starter.

I fjärde går det nästan inte att komma förbi Valnes som förstahäst. Har ju gått något fantastiskt för Bergarn. Men aldrig lätt att vinna från dubbla och det är många löss att runda så risken finns att någon halvdålig därframme håller undan.

Halvlöss till kallblod är mina favoritlopp. Not. Finns ett antal Norska hästar med och vore ingen skräll om någon av de ramlar i mål som etta. I det svenska laget får man kanske höja favoriten som första och kanske enda motståndet till de Norska.

Är barnsligt förtjust i Narold Vox så ettan är given och hade spikats på allt om inte distansen var 1646 meter. Känns inte som optimalt. Hästar som Long Knight ,Dance Photo med flera är mycket mer snabbfotade än den gode Narold. Han kanske tuggar ner de ändå men nja. Lite tveksam.

Gillar Checco Boko men läget är ju för taskigt. En felfri Rebellion leder troligen det här loppet runt om men hur stor är chansen att han går felfritt om han laddas..

Behövs läggas lite mera tid på detta
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 11:25   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Lord Rocket i avd 6 var grym senast, och om han får ett hyfsat lopp tror jag han har hyfsat god chans att speeda ner hela gänget. Men jag har varit enormt förtjust i Narold Vox den senaste tiden jag med, så det måste nog vara första hästen?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 13:53   #7
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 80
Sharp$: 373
Standard

Håller med föregående talare om lord rocket, han mötte guldhästar sist var tvåa bakom kadett cd om jag inte minns helt fel. Dock gör han sina bästa lopp barfota. Hemmaplan denna gången också.

Dåliga rapporter på rebellion från tränaren det öppnar för checco boko och saxo holmsminde.
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 14:09   #8
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Jag tänker ha rätt många hästar i slutet på denna omgång. Gäller bara att överleva början men det brukar vara nog så svårt.
Bon Frecia börjar visa form men är det något att ta med på full distans?

Senast redigerad av draken den 2014-09-19 klockan 14:14.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 14:27   #9
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 80
Sharp$: 373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Jag tänker ha rätt många hästar i slutet på denna omgång. Gäller bara att överleva början men det brukar vara nog så svårt.
Bon Frecia börjar visa form men är det något att ta med på full distans?
Mermaid tar ledningen om helstängt släpper till bon frecia, luktar nahar i dödens och då vågar jag inte släppa claes eller Harry dom kan spurta, vi såg ju labero slå nahar senast på just detta sett. Men både nahar och bon frecia håller farten kan hålla undan 4 streck i mina ögon.
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 14:37   #10
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

3,6,9,10 Känns fyrpunktsbälte men är de jag har ringat in.
Blir en fight mot pluskan denna gång. Kan bli att jag tvingas börja med 3 spikar.
Shiraz Brodde
Rolex
Claes Boko

Senast redigerad av draken den 2014-09-19 klockan 14:44.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 14:43   #11
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 80
Sharp$: 373
Standard

Hur är det angående Rolex han känns som väldigt stor favorit med tanke på att han bara är 4 år och har hoppat en del gånger 65% känns hårt. kapacitetsmässigt är han bäst men det är bakspår och allt ska rundas också.
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 14:49   #12
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Den tycker jag också är svår. Det mest naturliga känns att gardera. Såg inte alltför kul ut på Örebro men orkade ramla in som etta. Hoppade starten efter men senast var han hur bra som helst. Mycket svårt men kanske måste ta ställning.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 14:54   #13
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 80
Sharp$: 373
Standard

Manne S.E är riktigt bra iordning var ruskigt bra i dödens sist torska mot kemas winnie som satt 3e inner, han lär få loppet denna gången och vill man ha en 3e så är gameplayer bra häst, men lite hårt här kanske.

Buy the law går tillbaka till sin barfota bak och bike imorn som han hade när han vann på v7 den va låg procent. Rebellion dåliga blodvärden känns som man kan plocka bort!
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 15:05   #14
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Twilight Eyes är inte heller helt oäven. Visst finns det motbud. Ja låter inte bra på Rebellion Kanske inte ens startar. Behövs nog inte ödslas streck på. Oinkk kan få sitt medhåll på Buy the Law. Men jag kommer krydda med alla sämre spår. 7-12. Måste ju ta med doobs Eleanor Rigby också annars blir man ju kleti och pleti igen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lejjan (+5)

Senast redigerad av draken den 2014-09-19 klockan 15:08.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 15:27   #15
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard


om någon undrar varför jag nästan för monolog så beror det på att jag är sjukskriven med hög feber. Inte ens full fast det kanske verkar så hahaha. Har inget annat att göra. Lilleman är vissen(just nu) så jag kan inte ens runka så det får bli så här. Ber om ursäkt om det blivit mkt senaste dagarna i diverse trådar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)

Senast redigerad av draken den 2014-09-19 klockan 16:05.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 15:29   #16
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 409


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett enda spel tills imorgon.. 2000:- plats på Hustvet Elding (NO)! Helt sjukt att den bara är spelad på 1% än så länge.

Spelar på racebets p.g.a att jag tror det blir bättre odds hos atg än dom 5.25 som UB erbjuder!

Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 16:40   #17
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lejjan Visa inlägg
Mermaid tar ledningen om helstängt släpper till bon frecia, luktar nahar i dödens och då vågar jag inte släppa claes eller Harry dom kan spurta, vi såg ju labero slå nahar senast på just detta sett. Men både nahar och bon frecia håller farten kan hålla undan 4 streck i mina ögon.
mermaid ås tar intgen längd på bon frecia från start. jorma sitter nog i spets efter en bit
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 16:44   #18
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Shiraz Brodde är startsnabb.
Står mellan den och Ninepoints Lucy.
Håller han inte spets har han garanterat lucka bakom Jörgen.

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Ja visst ser det svårt ut
Shiraz Brodde blir stor favorit. Inget fel i det. Är väldigt bra för klassen,formstark och gynnad av distansen men kommer ju inte ha någonting med spetsstriden att göra. Vart hamnar han. Erik hittar troligen ut och då vinner han nog. Svantes hästar går som tåget men andra och 3dje handarna är inga löss direkt. Plånboken får avgöra om det blir spik eller inte.
Andra ser också ut att kunna gå till Svante. Är nog bästa hästen men inte helt klockren och läget är ju inte det bästa. Blir nog ett plånboksval här också.

3dje ser ut att få en allt utom formstark Nahar som favorit. Det första motbudet kanske är Harry men han har inte startat sedan Hedenhös tid så jag tycker att det är givet att ge Claes Boko förstarösten. Vart enorm i sina senaste starter.

I fjärde går det nästan inte att komma förbi Valnes som förstahäst. Har ju gått något fantastiskt för Bergarn. Men aldrig lätt att vinna från dubbla och det är många löss att runda så risken finns att någon halvdålig därframme håller undan.

Halvlöss till kallblod är mina favoritlopp. Not. Finns ett antal Norska hästar med och vore ingen skräll om någon av de ramlar i mål som etta. I det svenska laget får man kanske höja favoriten som första och kanske enda motståndet till de Norska.

Är barnsligt förtjust i Narold Vox så ettan är given och hade spikats på allt om inte distansen var 1646 meter. Känns inte som optimalt. Hästar som Long Knight ,Dance Photo med flera är mycket mer snabbfotade än den gode Narold. Han kanske tuggar ner de ändå men nja. Lite tveksam.

Gillar Checco Boko men läget är ju för taskigt. En felfri Rebellion leder troligen det här loppet runt om men hur stor är chansen att han går felfritt om han laddas..

Behövs läggas lite mera tid på detta
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 17:04   #19
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Klartecken alltså. Tackar
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 17:36   #20
 
joback1s avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 89
Sharp$: 133
Standard

Rebellion har problem med en infektion i käken och kanske blir struken imorgon.
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 17:39   #21
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

1 5 6 7 9
2 10 (Skulle Rolex fela kan absolut Twilight Eyes leda hela vägen...bra sist!)
1 3 6 9 10 (formsvag Nahar öppnar upp loppet...Bon Frecia!)
3 10 11 14 ( Valnes Chilly tjänat snabba pengar och detta blir för tufft)
1 11 ( Tangen Haap tar över spetsen av stallpolaren och sen blir den svår...)
6 (Absolut toppform,barfota,Erik/Båth...vinner efter en smygare...MEN NU SKA VÄL "ALLA" SPIKA)
11(Checco Boko har jag jagat ett tag och nu sitter den mot fesjummet motstånd...19%)
CBC6 D930 DD39 1241

Lycka till!

Senast redigerad av mijo14 den 2014-09-20 klockan 13:11.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 18:26   #22
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4696
Standard

Vet någon om Ivar kommer med tips?
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 18:33   #23
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Vet inte riktigt om jag håller med.
Ibland går det inte riktigt att ladda med honom, men om travet flyter är han snabb ut.
Får fundera mer, kanske bara blir U häst.

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Klartecken alltså. Tackar
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 21:48   #24
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 127
Sharp$: 1497
Standard

Kommer att spela på chans i morgon. Är så skittrött på alla
djävla jackpottar och småslantar.

Därför blir morgondagens spikar Bon Frecia och Eleanor Rigby.

Sessan Kimbee också tidig bland stona.

Går det så går det.
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 23:17   #25
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Spiken: Nahar - en Nahar i 70% form bör krossa dessa. Jag tar ställning och spikar!

Dragen:
Prince Lurifax från Peters formstall. 6% passa även Piriac som spurtade rappt senast, rätt inne i klassen.. 1%.. (fynd)

Gameplayer som inte är så tokig i grunden, motdrag till den stora favoriten..

Bella Donna har sätt allt bättre ut. Given i striden...

Storm Odd var rejäl senast, ner i klass och bör räknas tidigt.

Dance Photo smäller till och värd att varna för..

ELEANOR RIGBY vinner snart lopp, DEAL OR NO DEAL är ett tufft sto nu med ny kusk.. (kul!)


God tur!
Klanke är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-19, 23:32   #26
 
fusbars avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 900
Sharp$: 302
Standard

feltråd
fusbar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 07:36   #27
 
Reg.datum: maj 2013
Ort: Stockholm
Inlägg: 23
Sharp$: 24
Standard

Rolex i all ära men hästen galopperar varannan gång. Twilight Eyes gick i spets senast och vann men nu är motståndet tuffare. De som har form för vinst är väl Manne S.E och Gameplayer. 1-5-10 på min bong.

Skulle vilja ha Mauri Jaaras kanonvalack med i sjätte, men måste spara. Väljer att spika spetsbudet på passande distans så det inte blir någon lång natt.

Min andra spik kommer redan i första. En distansgynnad stark valack som plockar ner allt på upploppet. Kör Ulf!

Senast redigerad av Keke den 2014-09-20 klockan 08:14.
Keke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 08:22   #28
 
Reg.datum: maj 2013
Ort: Stockholm
Inlägg: 23
Sharp$: 24
Angry

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Kommer att spela på chans i morgon. Är så skittrött på alla
djävla jackpottar och småslantar.

Går det så går det.
Jag håller med om dessa idiotiska jackpottar. Bort med dem! Det är bara lurendrejeri med jackpott, för att få med gumman på torpet satsa sin pension på extra V75 och extra dubbel jackpot. Det är inte seriöst längre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+10), tomtom2 (+5)
Keke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 08:41   #29
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Har inte alls gillat vad jag sett av Nahar på sista tiden så tänker spika emot.
Spikar istället Erik med Claes Boko, Erik blir även min andra spik på systemet.
Tror han kan få en bra resa med Rico Follo så blir spik 2.

Var inne på att spika Rolex men med tanke på galopprisken så nej inget bra spikbud utan låser med 2:an.

Blir första gången på bra länge man missar att se travet, musikal med frugan istället.
Lycka till ikväll allihopa.
__________________
Provar på Twitter @Tamuli79
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 08:54   #30
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 34
Sharp$: 40
Standard

Rico follo


Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
Har inte alls gillat vad jag sett av Nahar på sista tiden så tänker spika emot.
Spikar istället Erik med Claes Boko, Erik blir även min andra spik på systemet.
Tror han kan få en bra resa med Rico Follo så blir spik 2.

Var inne på att spika Rolex men med tanke på galopprisken så nej inget bra spikbud utan låser med 2:an.

Blir första gången på bra länge man missar att se travet, musikal med frugan istället.
Lycka till ikväll allihopa.
Rico blir min spik också, går bra på distansen och är startsnabb, se upp med New Line, Lövgren åker inte så långt om han inte tror på chans.
Benga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 09:07   #31
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 34
Sharp$: 40
Standard

Spikar


Citat:
Ursprungligen postat av Benga Visa inlägg
Rico blir min spik också, går bra på distansen och är startsnabb, se upp med New Line, Lövgren åker inte så långt om han inte tror på chans.
Snoken spikar Ninepoints lucy och nahar, tuffa spikar, snokens favoritkuskar är Westholm och Witasp, och hur ofta vinner dom V75, Nahar ska runda ett sånt här gäng om han är som han ska, men.......
Benga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 09:07   #32
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13248
Standard

V75 lätt spel
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av capone den 2014-09-20 klockan 09:25.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 09:22   #33
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3624
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
V75
1. 1,6,7,9
2. 10
3. 3,6,10
4. 10
5. 1,7,11
6. 3,4,6,7,10
7. 1,11
Hur svårt kan det vara egentligen? Lägg upp det i rätt tråd!

https://www.sharps.se/forums/trav-gal...nget-kuponger/
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 09:25   #34
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Bästa spikarna

Rolex - överlägsen det här gänget! Vinner med halva! Uffe O lämnar klart, klassblandning.
Long Night - se kommentar nedan

Dagens längsta näsa

Joakim Lövgren - åker långt och får inte resan betald! Den enda som kör preparé och inte vill tömma häst i en elitloppsfinal har inte alla hästar hemma! På vingel med Streamline och fast med New Line! Vågar inte trycka sig ut igen efter diskningen! Schas!

Dagens bästa under 10%

Sessan Kimbee Barfota runt om ffg, Jansson upp, Bergh låter mystiskt påställd. Stöt på gång! 7% Tänkbar chansspik!

Long Night kommer landa över 10 men nu 9%! Toppform och spets och slut!

Max De Lux, Deal Or No Deal, Anastacia Trot och Dellvann i sista är totalt understreckade!


Dagens avslag

Lövgren(s), Narold Vox, Rebellion och Eleanor Rigby
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5), mijo14 (+5), alma31 (+5)

Senast redigerad av doob den 2014-09-20 klockan 09:30.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 09:39   #35
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Efter mycket om och men så har man nu iaf bestämt sig för hur systemet kommer se ut, så kommer bli tidig inlämning idag men här är iaf tankarna på vaför man gjort som man gjort:

1) Shiraz Brodde favorit, ja men spår 1. Tror inte på att Erik håller ut ledningen från start så garderar favoriten även om det säkert kan lösa sig på vägen iaf, vill ha med Helge Zonett som jag tror kan vara skrällen i loppet tillsammans med Buba Boko.
Med de som är första två emot för mig är Super Streamline och Ninepoints Lucy. Hoppas så klart att någon av de två "mini"skrällarna just nu 5% respektive 8%-are vinner.
1-2-6-7-9

2) Skrev tidigare att jag tänkte låsa men efter att ha hittat en chansspik i ett senare lopp så hade jag faktiskt råd att ta med ytterligare 2 hästar.
Tycker det är en bra favorit men galopprisken gör att jag inte kan spika Rolex, skulle ju låsa på Westholms häst Twilight Eyes men har även råd att ta med Manne S.E och Gameplayer, två hästar som man nog bör ha med om man har råd och väljer att gardera favoriten.
1-2-5-10

3) Omgångens första spik för mig, som jag skrev tidigare gillar inte alls vad Nahar har visat upp senaste 3 starterna så väljer att chansa och gå emot och spika den som är första häst för mig i loppet. Erik med Claes Boko.
10

4) Här hittar vi min chansspik. Favoriten tror jag kan få svårt att plocka in de 40 m som tillägget är på så därför chansar jag och går emot även om det är bästa hästen i loppet. Men plocka 40 m på 2148? Hmm nja kanske kanske inte men vill man ha stora pengar så.
Chansspik: 3 Sessan Kimbee.
3

5) Kallblod och jag är inte vänner så alltid klurigt för mig varje gång hur man ska göra. Nordsjö Douglas bästa hästen ja säkerligen men spikar inte, Två hästar på första volten där jag tror att den av de två som tar ledningen blir svår att plocka ner: Tangen Haap och Lottmar. Men vem av de som tar täten jag bra fråga. Tar även med Blixtsnabb och Storm Odd
1-6-7-10-11

6) Här kommer min sista spik på systemet: Rico Follo, har en feeling att Erik kan få en bra resa och sen bara vinner med Rico.
6

7) Fick råd att plocka med lite fler hästar än tänkt från början. Rebellion var det ju frågetecken för om det skulle bli start eller ej, det får mig att inte spika utan garderar iställlet med ett par stycken. Eleanor Rigby där tror jag det kommer komma en seger ganska så snart så har en garanterad plats på mitt system iaf, Saxo Holmsminde och Checco Boko tror jag är de två första att göra upp om det och utmana Rebellion. Men vill även ha med skrällarna i Anastacia Trot och Mellby Toker.
1-5-6-9-10-11
__________________
Provar på Twitter @Tamuli79
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+5)

Senast redigerad av Tamuli den 2014-09-20 klockan 09:43.
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 10:50   #36
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Eleanor Rigby har många förespråkare även bland betalspelen! Undertecknad gapade STORT om den på v86 sist. En nästagångare jag inte släpper i första taget! Den vinner inom kort MEN....

Jag slås över hur kort även professionella spelare tänker. Hur man ofta låser sig vid HÄSTEN utan att se till omständigheterna i loppet.

1. Hästen är en klen lördagshäst även i toppform!
2. Kusken är ingen lördagsvinnare! Bara kusken drar ned chansen avsevärt!
3. Läget! Klar vingelrisk! Folk ÖNSKAR den framvinkad till spets men OM den kör sig dit tror någon på fullaste allvar att den får sitta still och bestämma på v75? Mina argument läser ni under punkt 1 och 2!

Därför gott folk är Eleanor Rigby i min bok en tvättäkta nästagångare som IDAG är lika klart avslag!

Trav handlar om värdering av momentum! Glöm aldrig det!

Senast redigerad av doob den 2014-09-20 klockan 10:52.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 11:05   #37
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Ska verkligen tre-åringarna ha något med segern att göra i V75-4? Sånna hästar vinner inte ihjäl sig på V7. Känns lite väl riskabelt att spika en tre-åring...
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 11:15   #38
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Mitt bplagssystem

1) 1,6,7
2) 10 (Rolex överlägsen. Perfekt med bakspår)
3) 3,6,10 (kan inte förmå mig att strecka Harry efter skador och strykning. Vet heller inte var vi har New Line nu på kortare distans än vanligt)
4) 2,4,10,11,14,15
5) 7,11 (Kan inget om kallblod. Förlitar mig på favoriterna)
6) 3,4,6,7 (3 kan vara spets o slut. Men 7 formstark finsk häst med jättebra kusk)
7) 1,5,6,8,9,10,11 (1 ryktades om strykning pga dåliga blodvärden. Vid provtagning i morse var dock värdena OK. Svårbedömd favorit.)

Kostar 1512:-.

Var tvungen av kostnadsskäl att ta bort en i lopp med fyra streck. Valde till slut bort med Buba Boko och behöll Rico Follo eftersom flera här på sharps tror benhårt på den.

Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 11:24   #39
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Eleanor Rigby har många förespråkare även bland betalspelen! Undertecknad gapade STORT om den på v86 sist. En nästagångare jag inte släpper i första taget! Den vinner inom kort MEN....

Jag slås över hur kort även professionella spelare tänker. Hur man ofta låser sig vid HÄSTEN utan att se till omständigheterna i loppet.

1. Hästen är en klen lördagshäst även i toppform!
2. Kusken är ingen lördagsvinnare! Bara kusken drar ned chansen avsevärt!
3. Läget! Klar vingelrisk! Folk ÖNSKAR den framvinkad till spets men OM den kör sig dit tror någon på fullaste allvar att den får sitta still och bestämma på v75? Mina argument läser ni under punkt 1 och 2!

Därför gott folk är Eleanor Rigby i min bok en tvättäkta nästagångare som IDAG är lika klart avslag!

Trav handlar om värdering av momentum! Glöm aldrig det!
Kusken är om möjligt värre stötkusk än Bergh. Blir inte förvånad om dom fixar med utrustningen, annat huvudlag, spikskor eller något. Jag har streckat 1,5,6,8,9,10,11 med 3 som förstareserv, om 1 eller någon annan blir struken.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 11:33   #40
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

nu startar Nahar (V75-3) på ägar­familjens hemmaplan och från bra läge mot överkomligt motstånd bör hästen ha toppchans även om han inte visat toppform i de två senaste starterna.
Klanke är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 11:39   #41
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 11
Sharp$: 1100
Standard

Blev så här
1,7,9
1,5,6,10
3,6,9,10
11
1,7,10,11
7
11
triton69 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 11:46   #42
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
nu startar Nahar (V75-3) på ägar­familjens hemmaplan och från bra läge mot överkomligt motstånd bör hästen ha toppchans även om han inte visat toppform i de två senaste starterna.
förra gången var det överkomligt motstånd för nahar men ekipaget lyckades schabbla bort straffsparken. Nu finns riktigt bra hästar som claes boko, bon frecia o harry haythrow. Jag betalar inte för nahar idag.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 11:47   #43
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Kusken är om möjligt värre stötkusk än Bergh. Blir inte förvånad om dom fixar med utrustningen, annat huvudlag, spikskor eller något. Jag har streckat 1,5,6,8,9,10,11 med 3 som förstareserv, om 1 eller någon annan blir struken.
Stötar kanske han kan fixa på orten! På v75 DUGER han INTE.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 11:48   #44
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

det pratas om galopprisk för rolex. Inte ett ord som shiraz broddes vanor, som har varit i galoppörens tecken. nu har han gått felfritt två gånger efter vila men innerspåret är knepigt och han kan mycket väl falla tillbaks till gamla vanor. dessutom har väl jansson möjlighet att stänga in honom samtidigt som nån utifran flyger förbi
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 11:52   #45
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6237
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
det pratas om galopprisk för rolex. Inte ett ord som shiraz broddes vanor, som har varit i galoppörens tecken. nu har han gått felfritt två gånger efter vila men innerspåret är knepigt och han kan mycket väl falla tillbaks till gamla vanor. dessutom har väl jansson möjlighet att stänga in honom samtidigt som nån utifran flyger förbi
Galopperna har berott på ett framknä, det tog ett tag innan dom hittade felet, nu är det opererat och Shirraz är hur fin som helst!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+2), doob (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 11:52   #46
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 775
Sharp$: 37680
Standard

1) 1,7. Jag tror att Shiraz Brodde antingen håller upp spets eller tar sig ut och sedan är loppet över. Tar dock med Ninepoints Luzy ifall att ...

2) Spik 10. Rolex har överlägsen kapacitet. Kan hoppa, men ska väl mogna vartefter.

3) 1,3,6,9,10

4) 2,3,5,10,11,14,15

5) 1,6,7,11,13

6) 4,7. Hade det varit medeldistans eller längre så vore Narold Vox en spik. Kan mycket väl vinna ändå, men vill även ha med Breedlove.

7) Spik 11. Jag tror mycket på Checco Boko idag. Stallet har hittat formen och jag tycker motståndet ser överkomligt ut.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 11:56   #47
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Galopperna har berott på ett framknä, det tog ett tag innan dom hittade felet, nu är det opererat och Shirraz är hur fin som helst!
ok. tack för infon. vad tror du om spåret. hittar ekipaget ut.?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 12:21   #48
 
Gyllarens avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 226
Sharp$: 1
Standard

3 STENKLARA!!!!!!

TWILIGHT EYES - Spets och slut!

RICO FOLLO - toppform/formstall

ELEANOR RIGBY - bra varje gång ++++

enkelt!
Gyllaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 12:49   #49
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gyllaren Visa inlägg
3 STENKLARA!!!!!!

TWILIGHT EYES - Spets och slut!

RICO FOLLO - toppform/formstall

ELEANOR RIGBY - bra varje gång ++++

enkelt!
givande info. antagligen vinner ingen av dem.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 12:50   #50
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13248
Standard

V4 4. Peter Eriksson Hur Kör du ????????????????
Tack för den styrningen min Trio skulle suttit om inte Peter Eriksson kör som en kossa
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 12:51   #51
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finns tre riktigt bra spikar i dagens omgång;

Shiraz Brodde - Erik håller ledningen och sen är loppet så gott som slut.

Rolex - Kan ta en lugn start, hitta rytmen och sedan svischar han bara till dem. Helt sjukt att den tävlar i Klass II.

Breedlove - Ingen tuff silverdivision, värsta utmanaren Narold Vox vinner sällan över 1640 m och dessutom lär den inte få ledningen. Breedlove stentuff häst som plockar ner rubb och stubb sista 700.

Ytterligare spikförslag är Claes Boko som troligtvis plockar ner allt och Checco Boko som har en perfekt uppgift trots spåret.

Kan nog bli en ganska tråkig omgång, men vi hoppas på skrällar i avdelning fyra och fem.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 13:01   #52
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Hur mycket skall vi lita på Berghs haussande av Nahar. Skyllde ju debaclet senast på det lösa innerspåret.
Spelar Bon Frecia i samma division som Nahar och Claes Boko?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 13:37   #53
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 175
Sharp$: 1672
Standard

Vad gör Ulf Ohlsson?? varför täpper han inte till luckan för favoriten? Vill fortsätta köra för S Båth förmodligen....
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 14:13   #54
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Tar Mermaid Ås ledningen för att sedan släppa till Bon Frecia?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 14:14   #55
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Claes Boko nu så kan det börja smälla sen
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 14:22   #56
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7858
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Claes Boko nu så kan det börja smälla sen
Helt rätt. Då sitter sjuan. Oavsett på skrällar, allt finns med.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 14:25   #57
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Nu vart det tack och adjö istället.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 14:26   #58
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hur mycket skall vi lita på Berghs haussande av Nahar. Skyllde ju debaclet senast på det lösa innerspåret.
Spelar Bon Frecia i samma division som Nahar och Claes Boko?
Man kan ALLTID lita på Bergh!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 14:27   #59
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

blev inte alls kört som i mitt badkar. och så var det över för den här lördan, men det blir väl 2000 på 7an som vanligt på en lördag
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 14:28   #60
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

Usch för dessa värdelösa vinklar de filmar i. Varför gör de såhär? Ingen gynnas av att de zoomar in ledarparet t ex
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 14:28   #61
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 175
Sharp$: 1672
Standard

Så otroligt färglöst v75 har blivit... tyvärr...
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 14:30   #62
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

trodde löfgren skulle ta dödens när möjlighet fanns med new line som för övrigt spurtade fint
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 14:31   #63
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hur mycket skall vi lita på Berghs haussande av Nahar. Skyllde ju debaclet senast på det lösa innerspåret.
Spelar Bon Frecia i samma division som Nahar och Claes Boko?
Nahar spelar i egen division när Bergh vill det.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 14:33   #64
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2501
Standard

Hade spik på Bon Frecia, går från sista till andra platsen, tar 30 meter på upploppet på nahar, så ja, Bon Frecia r en klass bättre, synd bara att Ulf inte fick till någon start.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 14:34   #65
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3624
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mrgump Visa inlägg
Så otroligt färglöst v75 har blivit... tyvärr...
Visst är det tragiskt när V75 t.ex. som i måndags 15/9 ger 1.893.396:- för 7 rätt trots att 3 st. favoriter vann varav dom två största favoriterna även infriade förväntningarna...

Otroligt färglöst (obs! ironi!)...
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 14:38   #66
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mrgump Visa inlägg
Så otroligt färglöst v75 har blivit... tyvärr...
Hur menar du nu?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 15:04   #67
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Det var väntat att det skulle börja lätt denna vecka och avsluta svårare. Ledsen men jag kanske måste strypa Claes Boko efter dagen.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 21:31   #68
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2208
Standard

Ingen som har reagerat på att V-5 gav 343 000 och V-75 39 000 med samma lopp plus två till! Så då gör väl jag det då, trodde debattens vågor skulle gå höga här men tydligen är det fler än jag som bandar och kikar efteråt.

V-75 världens bästa spel. Skulle inte tro det.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 21:45   #69
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 1959
Standard

Jag blev också fundersam över det.
finkel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 22:32   #70
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det var helt otroligt hur mycket favoriten rensade i sista, väldigt bra betalt.
V5 har alltid varit ett kanonspel, men med 3 favoriter ska det helt enkelt inte betala så här bra.
Kanon för de som lirade

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Ingen som har reagerat på att V-5 gav 343 000 och V-75 39 000 med samma lopp plus två till! Så då gör väl jag det då, trodde debattens vågor skulle gå höga här men tydligen är det fler än jag som bandar och kikar efteråt.

V-75 världens bästa spel. Skulle inte tro det.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 22:49   #71
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 31
Sharp$: 1959
Standard

Kanske var några fler bongare som satt på v75an
finkel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-21, 09:19   #72
 
hakan11241s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 265
Sharp$: 3465
Standard

Tycker också att det var dåligt betalt på denna V75 rad. Min teori är att potten till stor del tas av ombudens system. Deras andelstippare är generellt sett skickliga och de jobbar med större system än vanliga jobb/kompisbolag.
När tre streckfavoriter sitter är det nog många butiker som har 7 rätt.
Att någon skulle ha både Cash`em Online och Namale Kronos på en flerbong håller jag för otroligt.
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-21, 09:24   #73
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3624
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hakan11241 Visa inlägg
Min teori är att potten till stor del tas av ombudens system. Deras andelstippare är generellt sett skickliga och de jobbar med större system än vanliga jobb/kompisbolag.
När tre streckfavoriter sitter är det nog många butiker som har 7 rätt.
Finns inget som säger att enbart för att man jobbar i en spelbutik att man är mer kunnig på trav än andra...men visst finns det undantag!

Har sett vid flera tillfällen spelombud som skriver av väggtipsen rakt av & gör andelsspel av systemen, inga egna idéer där inte!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-21, 10:29   #74
DG
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 47
Sharp$: 970
Standard

Andelssystem i butik och ATG Tillsammans gjorde nog att utdelningen blev som den blev.
Utskrivna system där man enkelt i efterhand kunde suttit med fyra spikar, ett tvåhästars-lopp och sen haft alla i de två övriga loppen. De lopp som på förhand såg lurigast ut faktiskt.
Var på banan och hörde en som satt med tre (eller om det var fyra) hästar i sista V5:an, men hade plockat bort Chekko Boko!!!! Surt!
Och angående rensningen i sista är den väl rätt logisk ändå... en större andel hade väl spikat 1.

Senast redigerad av DG den 2014-09-21 klockan 10:31.
DG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-21, 11:14   #75
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Och det är det som är obegripligt.
Alla som spelade V7 hade koll, men ingen som spelade V5 ???

Citat:
Ursprungligen postat av DG Visa inlägg
Andelssystem i butik och ATG Tillsammans gjorde nog att utdelningen blev som den blev.
Utskrivna system där man enkelt i efterhand kunde suttit med fyra spikar, ett tvåhästars-lopp och sen haft alla i de två övriga loppen. De lopp som på förhand såg lurigast ut faktiskt.
Var på banan och hörde en som satt med tre (eller om det var fyra) hästar i sista V5:an, men hade plockat bort Chekko Boko!!!! Surt!
Och angående rensningen i sista är den väl rätt logisk ändå... en större andel hade väl spikat 1.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td