Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-03, 08:22   #1
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15629
Talking

v65 Solvalla


Jaha..... tv soffan lockar i gråvädret.
Uppehåll på solvalla, lätt medvind på bortre lång.
Detta är min tidiga analys utan att ta hänsyn till div utrustningsändringar....

v65-1)
3 Ruby Trap vinner väl det här baklänges men jag gillar 9 Djerba Oldeson som säkert kan utmana bara hon håller ordning på påkarna.

v65-2)
7 Bacardi Razz kommer väl att forceras till ledningen, 2 Mr Opal lägger sig säkert i dödens efter ett tag då hästen orkar gå i dödens å trycka lite. Antingen vinner 2 Mr opal, men jag har fått en känsla att det kommer en smygkörd 6 Mon Cheri Broline och avgör (brukar göra bra lopp efter uppehåll).

v65-3)
3 Panoramic ska väl bara vinna det här men jag måste ha med 12 Opus Mind som har visat fin form de 2 lopp efter uppehåll. Jag ser ingen annan emot så det är billigt att gardera.

v65-4)
Här satt jag länge och funderade, 1 Figaros är snabb ut och släpper till 5 Milton. 3 Master Class eller 7 Harmoni Sund utvändigt väntar på att få rygg av 2 Navigation Light. Då var det dags för gubbkamp och så kommer attacken från Jorma med 8:an i 3:e spår på bortre lång och på upploppen kommer luckan för 1 Figaros Dream och torskbongarna snöar ned från läktarna........!
Danne Jansson är vass i jollen och Åke har bra stallform. Chansspik!

v65-5)
Låser detta lopp på spetshästen 4 Dionne Sisu och i mina ögon den bästa hästen 6 Star Advisor Joli.

v65-6)
3 Mordor Broline, 9 Al´s Readhead, 13 Andreas Sisu och 15 Withma tycker jag står för "klassen" i gänget.


3,9
2,6,7
3,12
1
4,6
3,9,13,15

96 rader
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td