|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
V4, Bergsåker
2 Geisha Brodda 1 Moeses 2,3,5,6,7,9 1 Maya Gold 6 rader x 2 24 kr |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
3 PREMIER KRONOS (5-1)
Spik direkt & hoppas att det blir SOS !!! A= 2 B= 4,6,11 C= 8,10 Kan bli SOS här också på OCTOPUS ,men garderar & en del är ju helt ospelade så jag frestades att gardera !!! A= 4 B= 2,9,10 B= 3,5 Tror Berg kan ta ledningen & hålla den, men detta loppet är "vidöppet" & garderar därför !! A= 3 B= 1,2,9,10 C= 5,12 Ännu ett öppet lopp & jag tror att 3 Qvintette tar ledningen men kanske kommer att gå för fort & det profilerar 2 SUPER OTTO på som går BFRO idag + några till som rensar mycket !! 5 LOME LYKT (8-2) Tror Janne bara vinner detta & "blåser dom" sista biten !!! 8 GP var sjuk senast & kanske för kort tid till detta? B= 1,10 (11-8) UPPVISNINGEN 10 DEEPDISH gjorde senast var 5 stjärnig ,men nu bakspår & lite stänkrädd är -faktorer, så jag tar med spetshästen också!!! B= 8,11 (10-1) Tänket spika Berg men när de spikar på liven också så tar jag med 11 REBELLION som KN har kanonstatistik med & kanske håller sig på benen idag också? Struntar i favoriten som jag tycker har lite dunkel form + resa !!! B= 3,8 (5-1) Tar & låser på båda som jag tror det står mellan,men om du garderar tänk på Oscarssons+ Melanders som kanske får vinnarhålet? A= 1-2 C= 0-1 2016 rader reducerat ner med Joker till 178:- |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Bara galopp emot 8-8 på DD idag. Love you avkomma i debut hos bergh har väl aldrig torskat? Och Riff Kronos kan inte torska om den är som på slutet..Riff kommer ha kopplat greppet på Dóne minst 100 meter innan dom når linjen
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Snygg styrning Ohlsson, släpp ut de invändiga och kör sen.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Bjuder på en vinnare i nästa lopp (Solvalla lopp 4) 9 Navigation Light som var mkt bra i senaste starten. Per kör i flytet nu och kommer att få 3-4: e ytter för att sedan blåsa dem på upploppet
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Trio lopp 4 solvalla
5 3,9 1,6,10 x 20kr Kvällens v86 blir en harry på 200kr! orkar inte skumma igenom jippot |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Rodionova spurtar ofta giftigt. 4,5ggr=spel!
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Bara favoriter så här långt på V5. Så får det inte gärna se ut hela kvällen.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Att hästen trava som en "kamel" och ändå kör Lennartsson fram utv. ledaren för att helt slockna när det skulle köras.......mkt märkligt
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Inte lätt att hitta en riktigt bra spik, men bästa spiken är Global Republic enligt mig.
|
|
|
|
|
|
|
|