Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-05, 22:01   #121

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Jag tycker både Goops och Örjans hästar i sista har visat bra fart. Kör ett tvillinglir med båda dessa som utgångar mot ett gäng. Nurmos häst är ju orutinerad, fast imponerade i debuten...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-05, 22:06   #122

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag tycker både Goops och Örjans hästar i sista har visat bra fart. Kör ett tvillinglir med båda dessa som utgångar mot ett gäng. Nurmos häst är ju orutinerad, fast imponerade i debuten...
3 Coco de Vie tror jag blir svårslagen bara den travar.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-05, 22:10   #123

Voltstarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
3 Coco de Vie tror jag blir svårslagen bara den travar.
Jo, men hade stil likt en kråka över upploppet sedan(såg sårbar ut ifall utmanad på riktigt). Goops har sluggat ner motståndet helt i min smak. Hans-Owes ska med i tvillingen då duglig rysare. Lennartssons vann överlägset senast men jag passar. Löss emot senast!
Gammal 2014-11-05, 22:12   #124

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Per L

Passa Fanny Sisu Lennartsson börjar få snurr på grejorna igen
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-05, 22:15   #125

Voltstarts avatar

Standard

Summering: Nurmos var bäst vilket ej förvånade. Örjans har fart alltså! Skriver vi upp i boken!
Gammal 2014-11-05, 22:23   #126

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jo, men hade stil likt en kråka över upploppet sedan(såg sårbar ut ifall utmanad på riktigt). Goops har sluggat ner motståndet helt i min smak. Hans-Owes ska med i tvillingen då duglig rysare. Lennartssons vann överlägset senast men jag passar. Löss emot senast!
Jo men Coco de Vie har väldigt bra kapacitet och fart. Men nu blev hon såklart nedstruken till innerspåret kort innan start och fast hela loppet...
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td