|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
har fastnat på lopp 4 vågar man chansspika ingves eller? hjälp tacksam
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
är inne på destsamma. Tror det är bästa hästen , men den är ju icke att lita på. inte anmäld barfota än. känns som det är ruccola emot. swansea zet är jag inte imponerad av, dessutom bakskor ikväll
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Lover face från bf runt om till skor bak..
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Låser på 2 och 3 som imponerat mest på mig.
|
|
|
#25 |
|
Loppet har startat, men kört denna på Johan och bästa hästen i övrigt:
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-11-06 Bana: Åby, omg. 54 Lopp: 1 Spelform: Tvilling Hästar: 3 Maicon Face U-hästar: 9 Mr Simpson Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: Nu vet jag resultatet dessutom ![]() Redigering: Avd III: Nice Leg spurtade bra mot Tivoli, som samtidigt slog Glamour H regelrätt tidigare i år. Får hästen vinnarhålet så känns den som en utmanare. Avd IV: Jag tycker att Ruccola varit fin. Swansea Zet känns iskall. Nån som känner till 2 Lovesong? Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-06 klockan 18:33. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Spetshästen Pronger är väl det enda tänkbara motbudet i första? Flemming lär ju hamna lika långt bakom som Lover, fattar inte hur folk tänker i det där loppet...
|
|
|
|
#27 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Javisst, jag har spikat den.
Citat:
|
|
|
|
#28 |
|
Dagens bästa spik enligt mig är 2 Karl Oscar Palema i V64 2, har en perfekt uppgift idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
det är ju klass skillnad mellan pronger och evens first boy. flemings är ju given andra häst. man kan inte bara gå på löpningsförlopp
|
|
|
|
|
|
|
|