|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Uppsnack V75 Halmstad 8/11
Det är väl dags att öppna tråden..
Roto och Frozen ser ut att bli omg största fav. Frozen gillar jag men vet inte om spår 1 är det bästa för honom, men håller han upp så är det sos. Roto äldst i gänget men hittar många roliga här tex, 9 AugustusF 10 Go Jonny 11 Usain Henna 7 Dixie E men min tipsetta är 3 Gigant P. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Är väl ganska stor chans att frozen blir över men löser det sig så, men som stor favorit går jag emot han!
Giant proud tror jag vinner detta och då försvinner många så spik för mig. Felix vm 1%, löser det sig så! Ariel boko är intressant men blir instängd och man får hoppas hon kommer ut
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Roto, Augustus F i lopp 2 och Skymaster i lopp 4 är finalklara! Dom går ju nästa helg. Extra viktigt att lyssna hur tränare till dessa tänker denna start. Skymaster snackas det om snällt lopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+2) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Streckvärda enligt Unibet (bara 4.5 millar omsättning):
- Call Me Hanover, Overtaker By Sib, Rafolo, Royal Fighter, - Go Johnny Gogogo, Ipod, Augustus F, - Nothing But Class, Amour Rapide, Occhione Jet, - Photoboy, MT In Cash, Bonito Hornline, - Corinne Af Solnäs, Promise Me, Anna Greta, Hedwig, - Daryl Boko, Speed Delicious, - Youana.
|
|
|
#5 |
|
Vad vet det samlade kollektivet om Rafolo i avd 1? Tiderna i de fem senast är ju inget som skrämmer direkt och utländska tränare går inte bara och vinner i Sverige. Motiverad som tredjehandare?
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
https://rikstoto.no/Nyheter-og-tips/...tuelt/Referat/ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oggeb (+1) Senast redigerad av MattiasB75 den 2014-11-06 klockan 23:33. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det samlade kollektivet köpte ronden i tisdags och läste att Rafolo är tredjerankad och ett hett spetsbud.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det samlade kollektivet är skock fårskallar.
Jag skulle ALDRIG strecka en häst som inte jag själv tror kan vinna.
|
|
|
|
#9 |
|
Det var ju inga monster Rafolo har mött när han har vunnit heller. Måste synas i arkivet.. Någon som vet vilken balans har han gått med vid vinsterna?
Senast redigerad av oggeb den 2014-11-06 klockan 22:40. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
http://www.travsport.no/Andre-elemen...?search=Rafolo Det är alla hans starter i alla fall, vet inte hur det var när Takter körde på Jägersro, men det är ju hyfsat länge sedan.
|
|
|
|
#11 |
|
tycker system performance i sista är intressant som skräll. finns frågetecken på de betrodda här och med klaff kan daniel olsson höja värdet rejält i sista. hästen har form och är snabb ut
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Reven d'Amour är intressant till nuvarande 6 procent. Det kan bli hård öppning i guld och det skulle gynna honom. Han har en rejäl spurt till slut så länge läget löser sig. Han lyckades vinna mot betydligt hårdare motstånd i somras över samma distans och med samma läge. Håller han sig under 10% så är det ett bra spelobjekt och vid gardering skall han med oavsett. Med det sagt så tycker jag att Bon Frecia har en otroligt bra chans att vinna detta lopp om det inte blir idiotkörning i starten.. Det känns som det är dags för honom.
Senast redigerad av oggeb den 2014-11-06 klockan 23:50. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Det borde bli idiotkörning
Citat:
|
|
|
|
#14 |
|
Skor och öppet huvudlag. Och så ska det bli den här gången också. De testade hästen barfota senast men det fungerade inte.
|
|
|
|
|
|
|
|