|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#271 | |
|
Citat:
Tjae - tänk om 9 Anna Greta vunnit femte.....
|
||
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Citat:
Men tveksamt om det kommer löna sig i längden med dessa matematiska jättesystem för ca 100 000 kr som lämnas in flera dagar i förväg. |
||
|
|
|
|
|
#273 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Tycker det numera är dåligt betalt på v75! Jag menar titta på senaste omgångarna! Det är många lågprocentare som vinner och stora favoriter som bränner och ändå "bara" under halvmiljonen!
Det fanns en tid då dylika förutsättningar innebar jackpot eller miljonutdelning! Att någon skulle bli ensam om hela potten känns som en utopi! Inbillar jag mig? Tänker jag fel? Eller har alla stora system dödat spelet? Robotspel har förbjudits och maxantal rader införts men ATG är så inkompetenta så hackers kanske flyger under radarn och kommit förbi "problemet"? Edit: Skapade en egen tråd kring mina funderingar!
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2014-11-08 klockan 19:32. Anledning: Egen tråd! |
|
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Citat:
Några andra som vill vara med i styrelsen? Vice ordförande. Kassör. Sekreterare. Eventuellt några suppleanter också. Untersteiner rules. |
||
|
|
|
|
|
#276 | |
|
Citat:
Hoppas någon ryggade. |
||
|
|
|
|
|
#277 |
|
Ok, har ingen koll på det, men då kanske man ska köpa in sig där ? Blir väl lika tufft att få en andel som att det var att få tag i bra platser till MFFs champions leauge matcher när nu trav365 och spelbolaget slår på stora trumman och berättar om Nybrinks och andelsspelarnas magiska lördag.
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Ja det lär väl bli lite hype när Nybrink lyckades flaxa in ett jättesystem men det tror jag att precis alla här hade gjort också med den insatsen. Räcker med att spika Frozen så är man hemma. Tror att han kommer att sätta rätt många v75or om det ska vara i den storleken men ofta kommer det att gå minus även om det sitter. Han eller Raffe eller vem som än gör systemet kommer alltid att spika den så kallade klaraste och sedan hoppas på tur att det smäller i loppen de helgarderat.
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
1000 inlägg ett rätt, ett inlägg 1000 rätt
Hmmm
|
|
|
#280 | |
|
Citat:
|
||
|
|