Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-07, 09:14   #16
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Finns det någon som kan bekräfta att Royal Fighter går med skor runt om, som det står i Expressen. För skulle den hästen gå barfota är det en bra spik. Annars räcker det nog med 5,4,9,8.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 09:21   #17

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 367
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Reven d'Amour är intressant till nuvarande 6 procent. Det kan bli hård öppning i guld och det skulle gynna honom. Han har en rejäl spurt till slut så länge läget löser sig. Han lyckades vinna mot betydligt hårdare motstånd i somras över samma distans och med samma läge. Håller han sig under 10% så är det ett bra spelobjekt och vid gardering skall han med oavsett. Med det sagt så tycker jag att Bon Frecia har en otroligt bra chans att vinna detta lopp om det inte blir idiotkörning i starten.. Det känns som det är dags för honom.

Petri Salmela åker ända från Boden med David sisu, ska han tas på allvar?
sally är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 09:28   #18

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sally Visa inlägg
Vinner inte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+1)
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 10:03   #19

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Tror jag inte han gör, förut stod den uppstallad utanför Stockholm.

Citat:
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 10:13   #20

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

1 Roto avd 2 och 5 Orangina Face avd 5 vinner nog inte....Vadsmo har spikat dem (2 spikar rätt av sina senaste 18)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 10:19   #21

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Vadsmo är med för att han är solbränd och ska locka +40 kvinnor att lira.
Han ligger på 17e plats av 20 i tävlingen på maharajah.se

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
1 Roto avd 2 och 5 Orangina Face avd 5 vinner nog inte....Vadsmo har spikat dem (2 spikar rätt av sina senaste 18)

Senast redigerad av putte64 den 2014-11-07 klockan 10:22.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 10:30   #22

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Ja, den killen får för stort utrymme i ATG och i travprogram på TV. De borde rotera("ROTO"-tilt) lite bättre, då det finns så många med god grundkunskap. Sätta spikar är svårt. Nya ansikten i rutan känns fräscht. Raffes solariebränna däremot verkar inte ge utslag på hans tips. De bleknar allt mer...

På lördag så ska Overtaker liras på plats och som tvillingutgång ifrån utmärkt läge! Det gäller att hålla i sina idéer länge.
Major (+10), DIF (+2)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 10:33   #23

Sharp$: 367
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Vinner inte.
Vem tror du mest på då?
sally är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 10:36   #24

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Ja, den killen får för stort utrymme i ATG och i travprogram på TV. De borde rotera("ROTO"-tilt) lite bättre, då det finns så många med god grundkunskap. Sätta spikar är svårt. Nya ansikten i rutan känns fräscht. Raffes solariebränna däremot verkar inte ge utslag på hans tips. De bleknar allt mer...

På lördag så ska Overtaker liras på plats och som tvillingutgång ifrån utmärkt läge! Det gäller att hålla i sina idéer länge.
Självklart att Overtaker ska med, minst 40 ggr till...förr eller senare vinner han och då jäklar är man en vinnare...de övriga 39 förlusterna räknas ju inte. Om jag ska försöka va lite seriös så känns han ändå lite intressant. Det kan gå undan i det här loppet, med PU som vill visa att han visst det har form, trots 6 oplacerade de senaste 8 starterna, frk Tillmann och ÖK som också vill köra sos. Att ligga och följa med i spår 2 kan passa Johan perfekt!

Hmm, det är alltid kul att försvara och försöka hitta rationella argument för en känsla!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 10:38   #25

hugothebosss avatar

Standard

Citat:
Vem tror du mest på då?
Sig själv!
Gammal 2014-11-07, 12:03   #26

Sharp$: 423
Standard

Vem har bäst chans av Flemmings i V75 2 ?
Roto är startsnabb och körs av dito kusk. Däremot är medel förmodligen något sämre än sprint som han haft dom fyra senaste gångerna. Han är inkvalad för Finalerna som körs nästa Lördag och Erik lär knappast krama ur alla krafter ur hästen i morgon med tanke på det. En dålig favorit ?
Go Johnny gogogo har nackdelen av bakspår. Men jag hittar flera andra plus: Flemmings "förstekusk" i Sverige är hästens "namne" Johnny. Svårt då att tro att Flemming sätter upp honom på en häst som han tror har sämre chans. Hästen har två lopp i kroppen i Flemmings regi efter lång vila och att döma av senaste loppet pekar formen kraftigt uppåt. Sist men inte minst så kör Takter i ett ruskigt flyt för dagen . GO JOHNNY GO !
Teddybear är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 14:23   #27

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Finns det någon som kan bekräfta att Royal Fighter går med skor runt om, som det står i Expressen. För skulle den hästen gå barfota är det en bra spik. Annars räcker det nog med 5,4,9,8.
Per K Eriksson i atg.se kl 14.15 fredag: Skor runt om med största sannolikhet. Bestäms definitivt i sista stund. Hästen har behandlats och är inte helt på topp. Skall ändå streckas bland 2-3.

Igår sa Eriksson ovanstående i TV. Har tydligen ändrat sig.
Jag har bortsett från Royal Fighter på kupongen. Kommer Jennifer nu att överfalla Rafolo och framför allt Eketorpets från start? Vad säger ni?

Senast redigerad av mackpeter den 2014-11-08 klockan 12:03.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 14:39   #28

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Torstens Visa inlägg
Anna Greta i avd 5 tycker jag sticker ut. Bra fart och inte tom i mål senast. 5 %. De senaste loppen har också varit helt andra prissummor än för övriga hästar. Eller så missar jag något kanske?
Fredrik Persson rankar henne som sin näst bästa chans efter 1 I Love Champagne i V75-4. Anna Greta är långstegad och bättre med auto än volt.

Mitt råd är: Om du känner för Anna Greta skall du absolut strecka henne. Du får bra betalt vid vinst. 3-åriga ston är osäkra spelobjekt och för en gångs skull tycker jag det är vettigt att strecka på känsla. Lycka till med ditt drag!
Torstens (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 14:47   #29

Icors avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 475
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Roto, Augustus F i lopp 2 och Skymaster i lopp 4 är finalklara! Dom går ju nästa helg. Extra viktigt att lyssna hur tränare till dessa tänker denna start. Skymaster snackas det om snällt lopp.
Skymaster (Anders Svanstedt) gick bra senast och allting har sett bra ut efteråt. Han är klar för finalen och jag tycker att han har fått så många tuffa lopp så jag vill ge honom ett snällt lopp nu. Det blir lite försiktigt. Det är en jäkla fin häst som har utvecklats kraftigt efter varje start. Han är så pass bra för klassen att han kan dyka upp där framme, men som jag sa vill jag ge honom ett snällt lopp och då blir vi så klart mer beroende av vad de andra hittar på, säger Anders.
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 15:42   #30

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 259

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan Frozen förlora nu när dom 2 hästarna som hade kunnat boxa in honom är strukna?
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td