|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Guest
|
Finns det någon som kan bekräfta att Royal Fighter går med skor runt om, som det står i Expressen. För skulle den hästen gå barfota är det en bra spik. Annars räcker det nog med 5,4,9,8.
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Petri Salmela åker ända från Boden med David sisu, ska han tas på allvar? |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Tror jag inte han gör, förut stod den uppstallad utanför Stockholm.
|
|
|
|
#20 |
|
1 Roto avd 2 och 5 Orangina Face avd 5 vinner nog inte....Vadsmo har spikat dem (2 spikar rätt av sina senaste 18)
|
|
|
|
|
#21 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Vadsmo är med för att han är solbränd och ska locka +40 kvinnor att lira.
Han ligger på 17e plats av 20 i tävlingen på maharajah.se
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått! Senast redigerad av putte64 den 2014-11-07 klockan 10:22. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
![]() På lördag så ska Overtaker liras på plats och som tvillingutgång ifrån utmärkt läge! Det gäller att hålla i sina idéer länge.
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Hmm, det är alltid kul att försvara och försöka hitta rationella argument för en känsla!
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vem har bäst chans av Flemmings i V75 2 ?
Roto är startsnabb och körs av dito kusk. Däremot är medel förmodligen något sämre än sprint som han haft dom fyra senaste gångerna. Han är inkvalad för Finalerna som körs nästa Lördag och Erik lär knappast krama ur alla krafter ur hästen i morgon med tanke på det. En dålig favorit ? Go Johnny gogogo har nackdelen av bakspår. Men jag hittar flera andra plus: Flemmings "förstekusk" i Sverige är hästens "namne" Johnny. Svårt då att tro att Flemming sätter upp honom på en häst som han tror har sämre chans. Hästen har två lopp i kroppen i Flemmings regi efter lång vila och att döma av senaste loppet pekar formen kraftigt uppåt. Sist men inte minst så kör Takter i ett ruskigt flyt för dagen . GO JOHNNY GO ! |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Igår sa Eriksson ovanstående i TV. Har tydligen ändrat sig. Jag har bortsett från Royal Fighter på kupongen. Kommer Jennifer nu att överfalla Rafolo och framför allt Eketorpets från start? Vad säger ni?
Senast redigerad av mackpeter den 2014-11-08 klockan 12:03. |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Mitt råd är: Om du känner för Anna Greta skall du absolut strecka henne. Du får bra betalt vid vinst. 3-åriga ston är osäkra spelobjekt och för en gångs skull tycker jag det är vettigt att strecka på känsla. Lycka till med ditt drag! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+10) |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Skymaster (Anders Svanstedt) gick bra senast och allting har sett bra ut efteråt. Han är klar för finalen och jag tycker att han har fått så många tuffa lopp så jag vill ge honom ett snällt lopp nu. Det blir lite försiktigt. Det är en jäkla fin häst som har utvecklats kraftigt efter varje start. Han är så pass bra för klassen att han kan dyka upp där framme, men som jag sa vill jag ge honom ett snällt lopp och då blir vi så klart mer beroende av vad de andra hittar på, säger Anders.
|
|
|
|
|
|
|
|