|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V4 Eskilstuna
Några ideer till V4 nån?
Staro Illinois, barfota, kommer från seger, 6:e spår. Klar? Larossi, SoS? Håller Maya upp ledningen? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
1) 1,3,4,6,9
2) Spik 9 - verkar vara några som ska ladda här och det kan lösa sig fint. 3) Spik 10 - Svårt spår, men bästa hästen. 4) 2,3,6,10,11,13,14 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
När du ändå kör med 2 spikar, så ta med nr 10 i första. Måstestreck! Avslutat rejält flera ggr med fin spänst hela vägen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
9 Minnestads Calais kan vara en bra spik med bra värde i. Grymt fin på värmningsbilderna och upphämtningen senast var ren och skär klass! Kör tvilling mot nr 1,4,6,10
Avd I:9 Avd II:2,7,8,9,11 Avd III:1,2,4,9,10 Avd IV:2,3,13 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Är tyvärr inte så insatt i travvärlden.
Men har kört detta idag. AVD1. 6,9 AVD2. 8,9 AVD3. 1,9,10 AVD4. 2,3 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bra början i alla fall. Spelarna tappade bort Goopen i ett öppet lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
I v4:1 fick man se betydelsen av en kusk bakom en häst. Den bästa hästen (troligen) hade absolut den sämsta tempobedömaren bakom jollen och den hästen får han troligen inte behålla i sin träning så länge om inte "svärfar" är ägaren
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
vill minnas det vart en liten ld inlämnad igårkväll med
calle l spik i ld2 mot några i ld 1 - på jobbet nu och har inga möjligheter kolla på atg... spel på läge och kusk i ld2 har fått in en del slantar på calle..
|
|
|
|
#11 |
|
Jag höll på mycket med 8 Worship Lady tidigare i år. Är väl ingen superstar, men jag vill testa. Kör tvilling mot 2,5,7,9,11 med liten insats.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kolla när Dahlborg drar tussarna på upploppet. Wow!
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Vinner Primo så blir det intressant. Får se resten efteråt, ska iväg och träna nu.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jag tror Maya håller upp ledningen...
Red: Det kom en (hockey-)lirare och for förbi! Primo Valentino är riktigt bildskön. Jag lirade den som en besatt i början, men travet höll ju sällan hela vägen. Idag är det annat. Kul! Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-13 klockan 13:02. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Citat:
Snyggt Shooter.................håller tummarna i sista nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+3) |