Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-18, 22:59   #91

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
DU kan ju ha anställda och droppa in någon gång per dag? Sköta andelsspel och sånt bara
Jo, men risken är ju att det skulle gå dåligt. Borde ju finnas en anledning till att de har gått i konkurs nu?
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-18, 23:07   #92

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Jo, men risken är ju att det skulle gå dåligt. Borde ju finnas en anledning till att de har gått i konkurs nu?
Inte bara risk, i det närmaste garanti! Det är väl ingen tillväxtbransch direkt det där. Trodde faktiskt just mitt i city-ombutet borde vara den som det är mest snurr på i stan annars. Men hyran är väl därefter också antar jag. Det säger ju allt hur lönsamt det är att ha ombud bara att se på personalen, arbetstränande/pensionärer/svartjobbande eller en kombination av ovanstående hela högen. Undantaget här i stan är väl just den där som nu går i konkurs. Där har vi väl också orsaken till konkursen kan jag tänka...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-18, 23:11   #93

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Inte bara risk, i det närmaste garanti! Det är väl ingen tillväxtbransch direkt det där. Trodde faktiskt just mitt i city-ombutet borde vara den som det är mest snurr på i stan annars. Men hyran är väl därefter också antar jag. Det säger ju allt hur lönsamt det är att ha ombud bara att se på personalen, arbetstränande/pensionärer/svartjobbande eller en kombination av ovanstående hela högen. Undantaget här i stan är väl just den där som nu går i konkurs. Där har vi väl också orsaken till konkursen kan jag tänka...
Ja, det är hyran som har blivit för dyr, därav konkursen. Läget är ju bra, så ska det gå bra någonstans så borde det ju vara där som du säger. Känner killarna som jobbar där rätt bra nu. Brukar du vara in där ibland eller?
Gammal 2014-11-18, 23:15   #94

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Lösgodiset får butiken på Sundsta att gå runt iaf, jag köpte 2-3 kilo i veckan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gidde_Palema (+10)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-18, 23:38   #95

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ja, det är hyran som har blivit för dyr, därav konkursen. Läget är ju bra, så ska det gå bra någonstans så borde det ju vara där som du säger. Känner killarna som jobbar där rätt bra nu. Brukar du vara in där ibland eller?
Nja, jag är bara inne om jag är i stan och har vägarna förbi för att se ett lopp eller slänga in en strölapp. Orkar inte hänga på ombuden någon längre stund, man åldras ju flera resor värre än vanligt av att umgås med gubbligan.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2014-11-18, 23:43   #96

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Nja, jag är bara inne om jag är i stan och har vägarna förbi för att se ett lopp eller slänga in en strölapp. Orkar inte hänga på ombuden någon längre stund, man åldras ju flera resor värre än vanligt av att umgås med gubbligan.
Haha okej, det stämmer ju i och för sig. Men skulle du komma in och se en kille som ser ut att vara runt 20 år i en ljusgrå jacka med en gul fågel på, så är det nog jag.
Gammal 2014-11-19, 00:21   #97

Stekels avatar

Standard

Citat:
Haha okej, det stämmer ju i och för sig. Men skulle du komma in och se en kille som ser ut att vara runt 20 år i en ljusgrå jacka med en gul fågel på, så är det nog jag.
Okej, lovar att hälsa om jag ser dig. Gul fågel, nu kommer jag alltid tänka Pippi Palema när jag ser ditt namn

Gammal 2014-11-19, 00:25   #98

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Dags att uppgradera Lyle & Scott jackan nu efter några sjuka vinstkuponger?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 00:55   #99

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Dags att uppgradera Lyle & Scott jackan nu efter några sjuka vinstkuponger?
Haha nej jag gillar den!
Gammal 2014-11-19, 00:56   #100

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Okej, lovar att hälsa om jag ser dig. Gul fågel, nu kommer jag alltid tänka Pippi Palema när jag ser ditt namn
Haha gör så
Gammal 2014-11-20, 08:15   #101

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5225
Standard

Kul gäng detta - lösgodis, kläder med gul pippi, hänga på spelbutik...

Man minns själv de egna tonåren.... Kollar ni på tecknade filmer också?

Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-20, 10:36   #102

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Kul gäng detta - lösgodis, kläder med gul pippi, hänga på spelbutik...

Man minns själv de egna tonåren.... Kollar ni på tecknade filmer också?
Scooby Doo
Svara

td