|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Inte bara risk, i det närmaste garanti! Det är väl ingen tillväxtbransch direkt det där. Trodde faktiskt just mitt i city-ombutet borde vara den som det är mest snurr på i stan annars. Men hyran är väl därefter också antar jag. Det säger ju allt hur lönsamt det är att ha ombud bara att se på personalen, arbetstränande/pensionärer/svartjobbande eller en kombination av ovanstående hela högen. Undantaget här i stan är väl just den där som nu går i konkurs. Där har vi väl också orsaken till konkursen kan jag tänka...
|
|
|
|
#93 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
Lösgodiset får butiken på Sundsta att gå runt iaf, jag köpte 2-3 kilo i veckan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gidde_Palema (+10) |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Nja, jag är bara inne om jag är i stan och har vägarna förbi för att se ett lopp eller slänga in en strölapp. Orkar inte hänga på ombuden någon längre stund, man åldras ju flera resor värre än vanligt av att umgås med gubbligan.
|
|
|
|
#96 |
|
Haha okej, det stämmer ju i och för sig. Men skulle du komma in och se en kille som ser ut att vara runt 20 år i en ljusgrå jacka med en gul fågel på, så är det nog jag.
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Kul gäng detta - lösgodis, kläder med gul pippi, hänga på spelbutik...
![]() Man minns själv de egna tonåren.... Kollar ni på tecknade filmer också?
|
|
|
|
|