|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Jag hjälpte dig att ta bort bongen så att ditt användarnamn på atg inte skulle ses i tråden via mitt inlägg.
Det är mer viktigt att vara ärlig än en vinnare. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Är det här en fråga om ärlighet? Jag säger bara att jag får en massa klagomål om jag postar en efterhandare? Var kommer frågan om ärlighet in i bilden där?
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Citat:
Du är inte tillräckligt sharp för att hålla igång alla lögner i alla trådar, inlägg mm |
||
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Citat:
Förstår inte varför du ifrågasätter min intelligens på det där sättet, men du vet säkert bäst i alla lägen. |
||
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Citat:
värre (bättre) på att hålla igång lögner i trådar och sånt... Tror jag -- det är inte mycket man vet här i livet.. Men vissa verkar ha agendor med skrivandet här - dvs nåt i bakfickan mer än att tipsa om vinnare, visa spel, dela tankar eller bara jubelglädje för att man vunnit några spänn..
|
|
|
|
#96 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Citat:
Jag bryr mig inte det minsta om hur jag framstår i dina ögon. |
||
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
Jag ifrågasätter inte din intelligens utan bara konstaterar fakta efter jag har gått igenom div inlägg.
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Han har väl bevisat sina tidigare vinster (och tidigar även förklarat att han vill hålla sin drag för sig själv)? Fattar inte varför alla spårar..
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Så du vann ca 50.000 kr ikväll?
|
|