|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Nu har jag bestämt mig! inget mer spel på dessa banor med nästan bara amatörer och kallblod, horribla kuskinsatser idag, ger ju inte ens sina hästar chansen att vinna!
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
I loppet sitter In a Box och lurpassar på Isadora till varje pris. Wikberg säger att Isadora endast har en speed och ska köras på väntan. Här lurpassade favoriterna på varandra in i döden. Westerholm är ju ingen defensiv kusk normalt. Tror killen följde instruktioner. Så det kan bli, trist att jag gick kort just där...
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Lite taktkänsla nu Peter!
![]() I så fall skördar vi på plats... Red: Bra taktkänsla. Tyvärr räckte det bara till 5:e plats. Godkänd. Bara att värdera motståndet i nästa start och se om det känns ännu skralare... ... Roffe i stereon nu med "Fast i en dröm": En titel som passar bra när man ännu är kvar på V4! Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-20 klockan 20:27. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Inte mycket - men något - bättre kvalitet på Örebro. Få se om det håller. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
V4an lär väl inte ge någonting nu när den där orkade vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
DD) 1 - 14 X 200
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
3-5,14 dagens dubbel 50kr
Nya friska imorgon. En del småvinster på tvilling får sumera den här kvällen. DIF! Senast redigerad av Dalle82 den 2014-11-20 klockan 20:42. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Blir det en dubbel DD Bergh nu? 6-14.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Essis Lille Alfred nu i sista så blir jag glad
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Det blir ju omöjligt att värdera hästarnas chanser om de inte ens får chansen? känns som v86 pajar allt. innan saxbanehelvetet var det jägers på tisdagar och åby torsdagar alltid bra tävlingar på söndagar, nu är det galopp och annat skräp. AVGÅ ALLA BESLUTSFATTARE PÅ ATG!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gyllaren (+2) |
|
|
|
|
|
|
|