Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-21, 00:13   #121

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg

Jag håller på dig Gidde_Palema.

Jag fattar inte att folk orkar bry sig om sanningshalten överhuvudtaget. Det är ointressant. Samtliga efterhandare är ointressanta.

Att du bjuder på drag och idéer och för diskussioner om dem är vad som är givande på det här forumet. (Det räcker ju att berätta om vissa tankar, inte allt. Nån godbit vill man ju själv få pröva lyckan med.)

Kommer själv aldrig att redovisa några vinster här, bara om det faller mig in före nån ställer frågan.

... samtliga är välkomna att såga idén så jag förhoppningsvis kommer på bättre tankar...
Tack för det. Gillar att du också redan har flyttat fokus från dagens trav till morgondagen
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 00:15   #122

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Antar att det är Banker's Garcon du åsyftar. Passande distans, inte så hårt emot, kan vara en skräll.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 00:17   #123

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Antar att det är Banker's Garcon du åsyftar. Passande distans, kan vara en skräll.
Det är riktigt. Avlutade väldigt tilltalande senast, då med Jorma.

Moberg kan ju inte träna häst och Aaron e ju just Aaron, dvs ojämn i sig själv.

Känns som att det kan gå!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gidde_Palema (+1)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-21, 08:52   #124

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Jag har verkligen missuppfattat detta forum, trodde att det handlade om att hjälpas åt, men det blir bara i efterhand man lär sig något tydligen om trav.

Over and out
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Olsson43 (+20)
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td