|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
japp - har 6-7 i första hand på dd och kompletterar med kontios
|
|
|
|
#18 |
|
Kraftigt nedspel på Optimal Photo, någon visste något.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Skönt att Melander inte vann iaf !
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
under 6 gånger på liret och bara streckad på 5 %. C-häst för mig . Borde kanske ha rankat upp den med tanke på barfota ffg och lite streckad.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
LD 1-10... 1 Flight Instrument barfota runt om, som för 3 starter sedan. Vinner lätt om den kan hålla ledningen eller kommer ut. Iofs galopprisk men vid felfritt och inte instängd så tror jag han vinner lätt. 6 ggr fast odds är taget!
10 Withma är det många plus på. Har gått bra på slutet. frågetecken för många av motståndarna. 30 ggr på denna ld känns bra
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+5) |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
He,he,he..."Jag ville bara se om du var vaken..."
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nä, självklart e kusken inget plus.
Jag försöker värdera hästens förmåga och styrka i liknande gäng generellt sett. Startsnabb och kusken ska ladda ger ju bra förutsättningar. I grunden bra spelvärde då inte favorit. Favoriten vek ju ner sig så helt ruttet resonerat var det ju inte. Det går inte att måla f-n på väggen varje gång en sämre kusk sitter upp så länge den ej är favorit. Kom ju dessutom ifrån en mersmakande insats med ++ i kanten. Tur den stöka i provstarten!
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tycker också det är bra spelvärde på LD med Flight Instrument. Spec om den skulle prestera något liknande som sist den gick barfota. 1640 verkar passa perfekt.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Tror han gör det, kör LD med den 6-9,10 |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
8:an...mitt drag. Varför måste hästen fastna TOTALT när de kör ihjäl varandra där framme?
![]() Tvilling hade jag ju inte vett att spela utan körde bara LD... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grogg12 (+25) |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Någon som snappat upp något om Jeepster?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jo, samtidigt har de andra med kapacitet kört färdigt för längesen. Det bittra är att det är just vid de här tillfällena idéerna ska fångas ju. Nästa gång nerspelad och bara halvskoj. Får hoppas hästen sitter fast ett par ggr till nu framöver så jag kan ladda rejält sen...ligger kvar i "boken"!
|
|
|
|
|
|
|
|