|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
jahå då var det lite form på what a supergirl igen. Men hur kör ove? släpper ut enda hotet
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
What a supergirl satt man och kikade på länge och väl men den blev inte med på fem streck. Nåväl, bara ströpengar och svårt att sätta resten ändå. Ett glas rödvin och plugg för morgondagens sjua på det!
|
|
|
|
#33 |
|
Jaja de e utdelning på 5 o 4 oxo:(
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Eller som en polare fråga mig: Står bokstaven a bakom namnet för amerikatränare?
Ja, svarade jag det är de mest taktiska och kompetenta kuskarna
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ska det vara så jävla svårt att ha lite taktiskt sinne?
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Westholm kontra Moberg är väl ändå klasskillnad om man söker spik?
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Det va mig en usel insats av Eldvin/Westholm.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Eldvin var dålig, ska bara vinna, nya tag imorgon
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
westholm gör allt rätt men det räckte märkligt nog inte ändå
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Tycker inte man kan ha några större synpunkter på Berglins styrning sista halvvarvet där. Det är en avvägning att rycka eller packa fältet i såna där situationer. Nu blev det varken hackat eller malet, men det var ju lite för att övriga fältet gick så dåligt och favoriten svimmade i dödens. En bättre kusk hade troligtvis gjort ett mer resolut taktiskt val tempomässigt (kört undan rejält redan i mitten av sista sväng när man såg vartåt det barkade, eller packat fältet ordentligt), men kanske torskat ändå så som övriga hästar gick. Sen kan man inte hålla Berglin till samma standard som proffskuskarna, det säger ju sig självt.
|
|
|
|
#45 |
|
I all sin enkelhet gör jag såhär:
Registrerat spel Datum: Fredag 2014-11-21 Bana: Romme, omg. 38 Lopp: 6 Spelform: Trio 1:a 13 Banker's Garcon 2:a 2, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 3:a 9, 11 Vadet gäller startnummer 14 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 28,00 kr Kvittonummer: Hävstångsupplägg!
|
|
|
|
|
|
|
|