|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Global Offshore säger Magnus inte är vässad. Får nog svårt. Sista bör stå mellan El Sueco och Democrat. Tredje bud tycker jag att Noble Night är.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
En liten v4 och så fokus på dd-loppen, där skrällarna i dd1 känns som 7 och 12.
Banan idag vital issue - blir det tungt så undrar man verkligen hur det blir för tänkta spetshästar... Democrats senaste lopp bör studeras närmare... Datum: Söndag 2014-11-23 Bana: Färjestad, omg. 34 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 2, 5 2 8 Womanizer N.O.* 3 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 4 3, 4, 5 Vadet gäller startnummer 42 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 84,00 kr
|
|
|
|
#18 |
|
Gjorde en redan nu för jag skall iväg.
V6 Avd 1) 1,2,3,6,9,11 Avd 2) 1,5,6,8 Avd 3) 2,5,7,9 Avd 4) 9 Avd 5) 6 Avd 6) 4 God tur allihopa |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
SS idag
http://piclair.com/019wz
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
democrat och el sueco - båda ute i för hårda sällskap de två senaste.
democrat har galopperat båda starterna och såg inte ut ens vara gåvillig (ofräsch?) el sueco mött för hårt motstånd och helt enkelt frånåkt båda starter - dock snabb ut och felfri. De möttes 1/11. Idag klar fördel el sueco med tanke på spår och demokrats två senaste. Banan ej heller fördel för den sistnämnde. Avvaktar mer kusk/tränarinfo
|
|
|
|
#22 |
|
COMMANDER CROWE, vilken travhäst! När jag såg debuten för den hästen på plats så insåg jag direkt att trav kan nog inte bli så mycket bättre att ta del av? En "aha-upplevelse" inför start och enda ggn jag lirat en lax till bottenodds. Till bra bankränta njuter man ju gärna under tiden...
Vilken insats som "pensionär" i natt och vilken (oslagbart?) bildskön individ! Bättre var det en Åbergskväll för nåt år sen och en Elitloppsdag samma år... Färjestad: Banan är nog svår idag. Avdelning V tänker jag såhär om. Skriket 5 Fossens Tosse är ju inget säkert kort och på dagens bana och med min tipshistorik på galopplystna är väl utgången given? 10 Stepping For Money har ju namnet på plats och är en rejäl och långt klivande häst. Även denne har haft problem med rytmiken i flertalet starter, frågetecken således. Micke J jagar seger 2000 ifrån spets med 6 Supermede? Där stannar jag med risk för ett rejält magplask... För övrigt: 11 Twins Divigaflinga, i avdelning I, maler ju på i alla väder och den streckar jag alltid, åker med. Om ni lirar V65 idag på Jarlsberg så vinner Sonar Brodde montén hur enkelt som helst!
Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-23 klockan 14:20. Anledning: Grattis till Micke J:2000:e segern redan i lopp 1! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Enbart v4 idag
2,5 12 5,7,10 4,12 x 5 system |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Spelvärdet idag ligger på att fälla Mouron Rouge.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Max Not Sand lopp 8 (dd-1, V64-5, V4-3): Enormt streckvärde om man ser vilka spel den fått hos Unibet sedan dom släppte oddsen. Den är nu nere i långt under 10 ggr där.
2 procent på V64 3 procent på V4 just nu. Lycka till. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
scunnert (+5) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Baroness Boko känns lågt streckad. Borde vara favorit med tanke på 2 senaste mkt bra lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
25 ggr noble knight bet 365, med denna bana kan vad som helst hända och med två stora favoriter som kanske kör mot varandra kommer formstarke Johan flygandes på upploppet...
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Det är ju bara att köra på i spets och hoppas att det räcker mot begränsade hästar. Kan vara en genväg att spika där i ett svårt lopp annars.
|
||
|
|
|
|
|
|