|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Det gör du rätt i. Funderar också på det men tycker att det smakar så bra med en öl till travet på Lördagar så något halvhjärtat vet jag ju att jag kommer att kasta in oavsett om jag säger att jag ska stå över
|
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Citat:
![]() Men ska läsa på till lördag för då har man tid att kolla. |
||
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Citat:
Jag ser ALL bra travsport och ALL mindre bra sport på breddloppen.♥ Allt är inte spel. Ibland kommer det bra spelet när man avstår och följer bara Vissa dagar enstaka lir, andra inga alls, ibland streckspel.Sedan när jag jobbar intensivt inga lir alls, måste vara med hela upptakten till start, annars skiter jag i det. Hatar sena strykningar och skoförändringar. Men älskar även istrav, tunga banor osv , bara jag får vara med hela vägen. Annars nada spel, nada streckspel, kan hoppa in på V/tvilling. |
||
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Citat:
Tipsa mig! Här eller på mailen, jag kommer inte vara på nätet då. |
||
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Citat:
Kalmar på fredag kväll ska jag nog också kolla lite. |
||
|
|
|
|
|
#141 | |
|
Citat:
Jag vet. Kommer missa det. Kommer inte spela V75, pga det. Kanske något tokdrag du bjuder på? ![]() Kalmar fredag kan jag bara hänga med till 15:00. |
||
|
|
|
|
|
#142 |
|
Övergav du twitter?
|
|
|
|
#143 |
|
Nej, inte Twitter!
Men Sharps. Ja, en lång period, gjorde jag det. Fanns en person som gav ut mina personuppgifter och straffades inte för det. Senast redigerad av Helge den 2014-11-25 klockan 00:31. |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
ATG dröjer med vinstlistor...
|
|
|