|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Måste köra lilltjejen till friidrottsträning. Åter efter sista dubbeln.
Har kastat pil och av någon anledning träffade jag samma som Kyodai. Måste vara ett omen! 1) 7 2) 1 3) 1,4,10 4) 4,7,9,12 5) 3,6,8,9,13 6) 1,2,3,7,8,9,11 Kostar 420:-. Gjorde en dubbel 6-3,7,11 x 200:- = 600:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Kom med en bättre idé i loppet eller du kanske bara letar fel? Hästen vann överlägset senast och några stjärnor rymmer knappast fältet. Friskt drag, enligt mig!
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
men var finns formen på hästen? det känns som haugstad vinner detta från dödens om så krävs
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
haugstad e inte alls en kusk att lita på alltid han fallar stora favoriter
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
1) Spik 3
2) Spik 1 3) Spik 1 4) 4,7,12 5) 2,3,6,8 6) 1,2,3,4,6,7,8,9,10,11 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Visst, det är väl inte särskilt komplicerat, dels storfavoriten från bricka 1 givetvis, men för min del sätter jag nog 4:an först i rankingen. Jag sågar väl egentligen inte hästen ( nr 10) utan det var främst en kommentar till att Gidde utnämnde den till bästa spik i omgången med de förutsättningarna, bakspår i volt och kortlopp kan i princip aldrig va en bra spik enligt min mening, i så fall ska det va en riktigt undantagshäst och dit räknar jag nog knappast Egyptian Neo. Därmed inte sagt att den inte kan vinna, men som bästa spik....nja, inte för min del iaf.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Lycka till dig också! Kvällen känns så bra (träningen?) att det bara måste bli några kronor in också. Hungergames III - Mockinjay väntar på bio 19.30 - så det är väl lika bra att redan nu fira lite med Zwei Herzen ein Lachen ![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=30kbNMhXzkc
|
|
|
|
#38 |
|
Svårt att säga något om formen. Riktig skitbana senast och dessutom inte optimal balans. Även om hästen bara har tre starter över kort så känns ju hästen klart gynnad av att det är sprint om man ser till egenskaperna. Men det är ingen stjärna, absolut inte. Jag själv vill nog ha en del hästar med i detta lopp. Tycker inte Antologhie visat samma form som tidigare heller. Enkelt emot jämfört med tidigare visserligen men jag måste bara gå emot när det luktar dödens hela vägen som storfavorit.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Leia Way, Bear Dream och Anna Greta är mina skrällidéer idag.
Tintin och Wyatt jättefavoriter? En ickevinnare och en trötter? |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Kör detta ikväll:
3,7 1,4 1,3,10 7 M.T. Incredible 8 Reina la Caballo 1,3,6,7,8,9,10,11 7 Anthologie 1,2,4,5 1,3,4,9,10 7 M.T. Incredible 8,13 1 Sheava Vik Endast vinst vid 6 rätt. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Avd 1: 7
Avd 2: ALLA Avd 3: 1-3-10 Avd 4: 7 Avd 5: 3-5-6-7-8-9 Avd 6: 1-2-3-6-8-9-11-12 V6 864 rader
|
|
|
|
#42 |
|
F.ö v5 på jäger . ser väl rolig ut ikväll?
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|