|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Obegripligt att spelarna gjort Nordsjö Douglas till stor favorit trots alla varningar från Bergh osv.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
8 % och 6 ggr på Rino Dox tackar vi för!
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hade lastat en del på Rino Dox - Stamping tvilling så segt att Rigel Odin fick lucka och lyckades ta sig mellan till andraplatsen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vilken djävulsk sopstyrning av Sikberg fyfan!!! Kör på speed med en björnstark häst! Det går inte o sova när man kör lopp.... Vinner lätt med vettig kusk...SUCK!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Doob prickade likt lunch V4an in outsidern i första. Även Asgaya prickade.
Grattis! Idag håller vi tummarna för era rader!Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+1) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ska (försöka) ta betalt på Dead Wood på Åby jag. Då det är skor på Naglo del Nord så kliver jag in på vinnarspelet och spikar på V5.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jag brukar aldrig klaga på kuskar, men jag är fundersam om inte Bergh också är missnöjd med styrningen av Nordsjö douglas.Varför stressa hästen och försöka vara med i spetsstriden när han ändå INTE vill köra i spets. Sedabn körde han ju upp i hjulet på sista hästen när han hann ifatt klungen igen (vänster framben höll på att fastna i sulkyhjulet) Sedan valde han att gå invändigt i sista kurvan när det fanns möjligheter att ta ytterspår och blev fast med massor av krafter i mål. Usch Robban När det börjar häxa för robert brukar det fortsätta, lika väl som om det går bra från början så rinner segrarna in.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Saxen!
Åby 59 20141127 V5 Avd-1: 4,6,7,10, Res: 11 Avd-2: 1,2,3,5,6,8,9,10,11,12,15, Res: 4 Avd-3: 3, Res: 1 Avd-4: 10,14, Res: 7 Avd-5: 2,4,9, Res: 5 System: 1 264 rader * 1 * 1,00 = 264 kr
|
|
|
|
|