|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Helt sinnessjukt hur man kan spela Bella On Tour till storfavorit mot Evelina Palema, men det är väl bara att tacka och ta emot. Har väntat på det här, att få ta betalt på Evelina.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Snygg spik Gidde!
Nu vill jag, som alla andra här inne att du bjuckar på en dubbel ![]() Min personliga DD får bli 9-1. Känns som det kan gå vägen om Super Streamline slipper sitta fast som på Hall. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Dubbeln är svårare att lösa, nöjer med mig att jobba in så mycket skrällar som möjligt.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Vilken jävla tur han hade.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2014-12-02 Bana: Jägersro T, omg. 53 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 6, 10 2 3 Tudor 3 1, 2, 5, 10, 12 4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Vadet gäller startnummer 90 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 180,00 kr Kvittonummer: 2708 D84D 60C5 9141 tästär!
|
|
|
|
#68 |
|
Det enda jag vet är att Bethel Hanover blir tvåa.
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
SLA
Då tävlingarna är fördröjda så har det inte varit lika mycket DD-hästar ute och värmt som jag hade hoppats på vid det här skedet, men jag noterar att 9 G.H.Nemo i DD-1 såg klart bra ut på 1.25/300 meter med ett snabbare upplopp. I andra dubbeln såg 7 Ipod rapp ut på 1.24/300 meter i långvagn för ”Stenstrumpan”. 12 On Track Piraya har likaså värmts klart. Han springer och spelar med öronen och ser riktigt löpsugen ut. Mitt spelförslag på DD är inte så roligt utan landar vid 9-12. Lycka till
|
|
|
|
#70 |
|
o jag hade oflax. hade spik på norma jean.
provar en rak dd Simb ruby: ruggig spurtare som är gynnad av långt upplopp på axevalla. Kan smyga med i rygg på gh nemo o spurta ner dom. ganska tuff också o tål nog dödens på denna distans. hoppas alltså att det fattas lite i nemo här. snabba cash: sitter i spets efter en bit o sen ska loppet va över Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2) |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
DD 5,6,10 mot 1
|
|
|
|
#73 |
|
Får inte Westholm avstängning och böter för det kan de lägga ner svensk travsport.
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|