|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V65-Halmstad
Bästa lördagskvällsloppen någonsin ? Halmstads V65a i morgon är ju nästan jämförbar med Bergsåkers V75a men i Halmstad kommer man garanterat inte behöva gissa hur hästarna klarar brodd.
Asterix Hornline med lopp i kroppen i avd 1 blir berättigad favorit. Avd 2 ett rätt fint treårslopp där Untersteiner blivit stor favorit troligen från bättre spår. Ser rätt spelvänligt ut. Flera riktigt bra hästar i avd 3. Teetime är en V75 häst och det samma får nog sägas om Tor Mento men distansen ? Avd 4 är väl rätt mediokert. Får lägga en timme i lopparkivet i morgon på det loppet. Avd 5 ett fint lopp. Går Elvira Diablo barfota igen ? Den gav ju minst sagt effekt senast. Avd 6 är ett kanonlopp. Go Green Pellini lopp i kroppen. Räcker det för att hålla undan 20 meter från megastjärnan Youana ? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kikat på den roliga med
![]() Ha koll på rapporter om Flex Lane V65-2! Kommer ut efter lång tid i ett "skitlopp" Hoppas felfri, för denna i ordning är att räkna med. Spikade senaste starten men en snöplig galopp på upploppet. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Elvira struken.
Roliga som kan rensa lite West Wing, Flex Lane, Pin Kronos och Keep It Cool. Invänta balanser och lite värmningar nu. Om bra rapporter på Flex Lane samt harmoniskt intryck så kan jag tänka spika den skrällen 8%. ![]() Nu kom detta, tack! Om Flex Lane "Han har varit ifrån länge, men har jobbat 17/2000 meter i ett provlopp och idag ska vi prova halvstängt och rycktussar. Jag provar honom bakom bilen 17:35, håll utkik! Mvh Sebastian M Nilsson" Om allt bra, vilken underbar spik! Uppe i 10% nu iofs. Senast redigerad av Helge den 2014-12-06 klockan 16:22. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Låter som att man ska hålla koll på Flex Lane. Finns en intervju nu på atg.se (inför live)
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Inget ännu från Stefan Persson på atg.se men hemsidan är uppdaterad
,,,,,,,,,,,,, Lopp 1 – 1 Amie (Persson) ”Gick ok utan att glänsa i debuten för oss. Jag väljer att ligga lågt och från ett bra läge får hon jaga pengar. Lopp 3 – 2 Prince Orlando (Persson) ”Håller bra form men är beroende av ett smyglopp för att komma till sin fulla rätt. Skulle det klaffa kan han kanske vara en outsider. Han går som vanligt med sitt huvudlag med kupor, barfota runt om och bike” Lopp 3 – 8 Dame Ella (Håkan K Persson) ”Är mycket svår bedömd i debuten för oss. Hon har bara gått ridträning inför den här uppgiften. Håkan får köra ett snällt lopp med henne från ett dåligt utgångsläge. Barfota, vanlig vagn och troligen öppet huvudlag” Lopp 4 – 11 Global Raceway (Persson) – struken Lopp 8 – 1 Ambassadeur D’AM ”Är behandlad efter sin senaste start. Han blandar och ger men näst senast var han jättefin vid sin seger. Jag hoppas först och främst att han fungerar och skulle det funka för honom är han bra nog att vinna ett sånt här lopp. Murphy, skor och vanlig vagn” |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Adrian låter segersäker på Daytona i avd 4, möter verkligen enklare ikväll!
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
inte längre... synd!
Senast redigerad av alle den 2014-12-06 klockan 17:52. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Om ni gaddar i avd.4 glöm ej bort nr.8 East Indian, Jan Hansen ser ut att komma bra överens med hästen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1) |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har inte läst på själv så jag litar på er i tråden.
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-12-06 Bana: Halmstad Spelform: V65, omg. 232 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 2, 3, 4, 9 2 1 Flex Lane 3 1, 4, 5, 8, 10, 12 4 7 Daydream Rapida 5 1 Daytona 6 1, 2, 6, 8, 12, 14, 15 Vadet gäller startnummer 168 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 168,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-12-06 Bana: Halmstad Spelform: V65, omg. 232 Avd Ordinarie hästar 1 9 West Wing 2 1 Flex Lane 3 5, 6, 8, 10, 12 4 1, 7, 8, 9 5 1, 2, 6 6 1, 2, 6, 12, 14 Vadet gäller startnummer 300 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: Sen la jag till 11 i avd 6 också på en annan lapp, så blev 360kr.. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Omtag !
|
|
|
|
#13 |
|
Dom rycker skorna ffg på Calvados In i avd 2 och den är startsnabb vad jag kan se i lopparkivet så det är väl kanske värsta hotet mot Minnas drag.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vilka grymma hästar Untersteiner far och son hade. Dom stod pengamässigt strax över klass 1 gränsen och hade tidsmässigt utklassat allt norrlandsskräp som startade i klass 1 försöket uppe i Norrland i dag (V75-7).
Mer V75 till västkusten nästa år tack när även Bergh och troligen Båth lämnar Norrland och lägg ner rikstoton där uppe och stäng ner ett antal banor. |
|
|
|
|
|
|
|