|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75-Mantorp
En snabb titt på vad som är anmält innan söndagens träningspass.
Nu när det är vinter ska man som vanligt hålla koll på väderutvecklingen i veckan. Det kan ju bli allt från närmast perfekt till snöstorm och stenhårda banor. Helt annan klass på lördag än den mediokra omgången på Bergsåker igår. Klass 2: Det var inte lätt att komma med här. Många 1000+ poängare som hamnat som reserver. Många som kan vinna ser det ut som, men kanske man ska ranka Untersteiners först tillsammans med Caddie Hit som står perfekt inne och som imponerat i ny regi. Klass 1: Mycket fint lopp detta med. Kan man gissa att Båth istället för hemmabanan igår valde Mantorp för att kunna köra Mellby Brunello barfota runt om nu ? Brons: Här lär det bli jätteskrik på Falcon Håleryd efter Jägersoloppet. Intressant men spelvärdet kommer bli lågt. Silver: Vilket race. Royal Fighter, Fleetfoot Hanover, Västerboonthenews mest troliga men flera kanoner med. Guld: Ser rätt ojämnt ut. Borde stå mellan Noras Bean (speciellt om spetsläge) och Digital Ink men nu kort distans och om Nothing But Class vinner spårlotten ska nog den också med i beräkningarna. Stoloppet: Här blir väl Darling Boko favorit (mest intressant om barfota) men flera riktigt bra märrar som utmanar. Stayerloppet: Ser spelvänligt ut och är väl inte årets bästa 3140 m lopp direkt. Dags för Ni Talar Bra Latin att gå felfritt och visa hur bra den är ? En spännande lördag att se fram emot. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Min söndagsspik: Falcon Håleryd, hoppas att den stnnar nere i listorna...
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
![]() Fast på söndagen vet jag inget om iofs, springer den dubbla dagar?
|
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
Hehe, jag tänkte igår, alltså söndag, att det blir min spik! Dvs min söndagsspik
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tror också att Falcon Håleryd kan vara veckans spik i en omgång som i övrigt ser ut att bli ganska svår att hitta spikalternativ i.
Men undrar lite hur startsnabb Falcon Håleryd är? Tar han spets och är det ifrån ledningen det är tänkt att han ska vinna? Kan han svara ut t.ex. Screen Height? Talk The Talk? Undrar även vad ni tror om stayerloppet och Ni Talar Bra Latins chanser? Och tar Fleetfoot Hanover spets (alternativt får överta tidigt) i Silver? Tycker även att I Am Unique verkar (hittills) vara lite bortglömd i stoloppet? Hur ser ni på dennes vinstchans? Helt fel ute att ranka den som fjärde häst efter Radysin America, Darling Boko och Kimono Pearl? |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banned
|
Nothing but class lär ju ta hand om ledningen, skulle inte tro att Peter U släpper, då är det god chans att hålla den ända in i mål först.
Senast redigerad av trance_error den 2014-12-08 klockan 21:46. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hemma bana. Nu kör vi
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
Rugiada dei rex kan bli bortglömd, frågan är vart hon hamnar.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
TT podcast nämner ettan med Erik i första
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
,,,,,,,,,,,,
Senast redigerad av spalato den 2014-12-09 klockan 01:43. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senast redigerad av spalato den 2014-12-09 klockan 01:50. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Putte! Vår startexpert. Hur körs guld?
NBC till spets. Digital Ink dödens släpper till Noras. Tredje ytter Miss Sue. Spurtuppgörelse. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Bra fråga, är inte alls säker.
Tror att Amour Rapide, Inken och NBC kör utav bara h-e. AR snabbast, men släpper direkt till den av Inken och NBC som är först fram, och jag är inte helt säker på att NBC tar sig förbi. Inken är mycket snabb om man laddar, vilket man sällan gör. Men i dagens form tror jag Örjan gör allt för att fånga upp NBC, och sida vid sida kanske det går. Och att ledaren skulle släppa tror jag inte på, har man häst som går 11 släpper man inte.
|
|
|
|
|