|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Det är inte Bergh som kör.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
V75-2
Stolopp är svårlösta. Men det här tar priset. 8 Darling Boko är bortlottad favorit. Håller med Coolmanriver om att 2 I Am Unique sett fin ut vid vinsterna efter tränarbyte till Per. Ostreckade 11 Pippi var fin vid andraplatsen i finalen på Valla. 7 Renate Bowl skrällvann 22/10 på Valla. Jag tycker som princip att det är amatörmässigt att helgardera. Men kan inte peka ut någon chanslös här. Tacksam för en fräsch idé.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Är inte Inken lite väl stor favorit? möter inte dåligt motstånd och senast fick den trots allt ett bra lopp med super högt tempo i tät? Denna gång tror jag det blir dödens på PU..
En av mina favorit hästar Noras Bean borde ha bra chans om han hamnar vettigt på det, vilket inte läget förordar! |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
mackpeter (+2) |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nothing But Class borde väl vara en bra spik till 12%?
Kommer till spets och ska slås därifrån på sin favoritdistans. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
AMHC (+1) Senast redigerad av spalato den 2014-12-12 klockan 13:15. |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jag har svårt att se Inken förlora detta lopp. Det taktiska känns inte svårlöst heller, (trots Trött-Örjan) han behöver ju bara köra en 11-tid rakt fram. Detta är ju en klasshäst (i bra form dessutom)och han kommer att krossa NBC från dödens alla dagar i veckan. Bästa spiken i omgången och kantbollar finns det gott om i andra lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Utanför vann han väl ändå 2 lopp |
||