Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-13, 10:57   #106

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2726
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Ingen som gillar More Than Enough? När 1 och 2 spetsrusar blir det väl lucka falla ner bakom? Vid överpace är han vass! 4% är taget i mitt garderingslopp!

Spikarna? Jo:

Avd I: 4 Falcon Håleryd. (Efter intrycket senast är det givet testa. Går alltid fullt ut på ekipage, när jag lagt märke till nåt som stuckit ut i starten innan.)

Avd V: 8 Montdore (Om barfota endast dock! Då Puros häst verkar ha lätt för att hamna i obalans, så känns ställningstagandet givet. Furyk i all ära, men det han knappt mötte senast går näppeligen att kalla motstånd gentemot dagens startfält.)

Kommentar Putte64?
Jag gillar More! Speciellt som väl Ingves också tänker ladda och den är snabb.

Men Art On Line till 0.5% då? Den vann i silver vid denna tidpunkt förra året, blir loppet kört som fan från början, och sen fortsatt tempo med dom som gillar det. Queasy, Naglo... Kan inte den susa till? BRA FORM!
Gammal 2014-12-13, 11:00   #107

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Jepp, Spets och slut, En spelvärd spik som just nu är en 9%..

Fast det låter bra på Usain Henna, Som ska vara förbättrad sedan senaste starten och då blir han riktigt svår att stå emot.

Och Usain Henna är förstahandare i turordningen och lär få en hel del av Primo Vallentions streck på sig.

#Rikart
Tack! för informationen, Visst ej att hon nyss varit sjuk.
Usain Henna är lika ojämn som en rugby-boll. Ta med på systemet men du ser inte förrän Svanbergs spelar kollektiv har lirat om den är intressant. Kan värma som en demon o ändå vara kass så mitt råd är se upp o avvakta. Kan ju om odds dyk vara intressant på Dubbeln.
rawr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 11:02   #108

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Silver Annie får Primos streck.
Tack! Shooter
Jag som tittade helt galet, Måste sett en etta för lite och varit allt för säker att Primo Valention var först i turordningen..

Håller då kvar mitt chansspik (utgång) på Usain Henna som jag haft från början.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 11:04   #109

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg

Men Art On Line till 0.5% då? Den vann i silver vid denna tidpunkt förra året, blir loppet kört som fan från början, och sen fortsatt tempo med dom som gillar det. Queasy, Naglo... Kan inte den susa till? BRA FORM!
Håller helt med. Känns bara som det är Royal Fihgter som ska bort (pga inställning). Men formmässigt är han troligen först.
rawr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 11:06   #110

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

MTE blir knappast hängande, men bör får det svårt ändå.
4% är iofs roligt.

Falcon är lurig, svårt att se var han hamnar.
Finns viss risk för dödens, och då går det knappast.

M kan vinna barfota, men bra lopp.

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Ingen som gillar More Than Enough? När 1 och 2 spetsrusar blir det väl lucka falla ner bakom? Vid överpace är han vass! 4% är taget i mitt garderingslopp!

Spikarna? Jo:

Avd I: 4 Falcon Håleryd. (Efter intrycket senast är det givet testa. Går alltid fullt ut på ekipage, när jag lagt märke till nåt som stuckit ut i starten innan.)

Avd V: 8 Montdore (Om barfota endast dock! Då Puros häst verkar ha lätt för att hamna i obalans, så känns ställningstagandet givet. Furyk i all ära, men det han knappt mötte senast går näppeligen att kalla motstånd gentemot dagens startfält.)

Kommentar Putte64?
Gammal 2014-12-13, 11:06   #111

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Tänk på att!

Falcon Håleryd har sett strålande ut i ny regi men är det en häst som vinner från dödens. Screen Height har sett väldigt bra ut och tar troligen ledningen.

Radsyn America hade lekstuga med Darling boko när de möttes i September

Inken har nog aldrig vart bättre än nu.Blir svårslagen även om han får puttra i dödens. Men Nothing är en tiger från spets på kort

Caddie Hit var enormt fin senast och kommer såklart att fånga in de flesta men klarar han att plocka ner MR Southwind från ledningen.

Montdore slipper hakar i dag. Är väldigt rejäl.

Usain Henna ser väldigt formstark ut och tål att tuffa en del i spåren.

Västerbo Highflyer blir det skrik på i dag. Ser inget konstigt i det. Hästen gick väldigt bra senast och är troligen inte sämre i dag. Hästen är ganska startsnabb och hittar säkert en bra position direkt. Tror också att den blir svårslagen idag.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 11:07   #112

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Vadå inställning ???

Citat:
Ursprungligen postat av rawr Visa inlägg
Håller helt med. Känns bara som det är Royal Fihgter som ska bort (pga inställning). Men formmässigt är han troligen först.
Gammal 2014-12-13, 11:08   #113

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Skulle vara på årets största chans system. Vill ranka den som 6:e häst.
rank: 6-4-9-7-8-2-5. Sju på systemet.
Hur resonerar du, när du inte tar med 10 och 11 i ranking av 7 streck och en struken?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 11:10   #114

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1295
Standard

Citat:
Usain Henna är lika ojämn som en rugby-boll. Ta med på systemet men du ser inte förrän Svanbergs spelar kollektiv har lirat om den är intressant. Kan värma som en demon o ändå vara kass så mitt råd är se upp o avvakta. Kan ju om odds dyk vara intressant på Dubbeln.
Tack! rawr
Gick på vad Oskar sa, Att Usain skulle vara än bättre än senaste start.
Och då ej tänkt på att han är ojämn i sina prestationer.

Nu blev loppet riktigt öppet..
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 11:11   #115

Rickarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Vadå inställning ???
12 Royal Fighter (Jennifer Tillman) ligger vi lågt med inför loppet när vi har det spår vi har. Hästen är bra i ordning och bra för klassen men med ett sådant spår får man gardera runt om. Han måste med i alla fall, säger Per K Eriksson.

Kanske den inställningen han menar, det krävs tron om vinst för vinst på V75
Gammal 2014-12-13, 11:13   #116

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:

...som sagt är det mitt garderingslopp. Art On Line är en häst jag gillar, men inte tror alls på. Vore kul se den hästen i regi hos nån av de bättre tränarna, typ Stenströmer, Bergh, Untersteiners eller liknande. Hästen är imponerande att skåda på en travoval. Kanske går det att finna fler växlar?

I monté verkar hästen få ut sin fulla potential dock. Jag väntar till nästa montéstart innan jag funderar över Art igen.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 11:14   #117

Rickarts avatar

Standard

Okej, ponera, impression får ledningen och Claes vill köra där, men hästen har varit sjuk och orkar inget 300 kvar, den som sitter i rygg, och i rygg på den kommer dras med bakåt. Vilka hästar sitter då dödens, andra ytter och tredje ytter i sista sväng?
Gammal 2014-12-13, 11:15   #118

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Tack! Shooter
Jag som tittade helt galet, Måste sett en etta för lite och varit allt för säker att Primo Valention var först i turordningen..

Håller då kvar mitt chansspik (utgång) på Usain Henna som jag haft från början.
Du tittade kanske på turordningen i programmet, som är Ahästar 9-1-4.
Stå på dig med 9 Usain Henna. 20 % är en spelvärd spik i denna omgång.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 11:17   #119

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

HÄSTAR RES
1 1, 2, 4, 7
2 2, 6, 8, 10
3 2 DIGITAL INK
4 4, 5, 9, 12
5 2, 4, 5, 8, 14
6 2, 9
7 1, 4, 6, 7, 8, 12
3840 RADER x 1 x 0,50 KR
Totalt: 1 920,00 kr

Mantorp omg. 65 ATG Team
Lördag 2014-12-13 2014-12-13 11:01
HÄSTAR RES
1 4 FALCON HÅLERYD (2, 1)
2 2 I AM UNIQUE (10)
3 2, 3, 5, 9 (1, 8)
4 9 CADDIE HIT (4, 12)
5 2, 4, 5, 8, 10, 11, 12, 14 (6)
6 2, 4, 5, 7, 9 (6, 11)
7 1, 4, 6, 8, 12 (7, 2)
800 RADER x 1 x 0,50 KR
Totalt: 400,00 kr
0BA0 0324 **** 9545

Lördag 2014-12-13 2014-12-13 11:03
HÄSTAR RES
1 4 FALCON HÅLERYD (2, 1
2 2, 6, 8, 10, 11 (12, 3
3 5, 9 (2, 8
4 4, 5, 9, 12 2
5 2, 4, 5, 8, 10, 14 (11, 12
6 2 IMPRESSION (9, 7
7 1, 4 (12, 6)
480 RADER x 1 x 0,50 KR
Totalt: 240,00 kr

Blir en mindre pga förskylning...

avd1
Falcon gillas men riskerar grovjobbet vilket sätter ner chanserna... dock har vi inte sätt botten i honom än och Johan tror på bra chans... Spikas på lapp nr 2 och 3

avd2,
Im unique blir svårslagen om Pelle är före Darling vilket jag tror han kan vara... "drag!" På lapp nr 3 tar jag även med Pippi som jag har jagat ett bra tag. (ospelad)

avd3.
Digital ink
kan vinna fler vägar än spets! på lapp nr 2 garderar vi dock eftersom han enbart vunnit 1 av 7 på mantorp kan vara tillfälligheter... Statistiken de senaste fem gångerna har vunnits från spåren 5-5-9-10-11 därav jag chansar och låser emot på 5 och 9 på lappen nr 3..

avd4
Jag gillade intrycket på Caddie Hit senast och med det loppet på näthinnan tror jag man krossar allt i tid.

avd5,
Ganska öppet! Montdore på racerbalans ++ stallformen är dock ett ??? (Nahar var ju helt under isen senast), Kim har fått offensiva körorder med nr 4 "intressant!" Fyurk kan vara trevande från start men blir att räkna med om felfri..

avd6
Impression fick läget nu när 1an ströks.. Drag!.

avd7
Fleefoot hanover är en stentuff märr som vill till spets, 5 av 5. Jeppe Juel har fått ett kalas läge, längesedan han hade så pass bra läge som nu. Spurtstark +++. 6 och 8 är två kapabla drag som ger lite klirr i kassan...

God tur!

Senast redigerad av Klanke den 2014-12-13 klockan 11:18.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-13, 11:18   #120

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 175
Standard

Citat:
12 Royal Fighter (Jennifer Tillman) ligger vi lågt med inför loppet när vi har det spår vi har. Hästen är bra i ordning och bra för klassen men med ett sådant spår får man gardera runt om. Han måste med i alla fall, säger Per K Eriksson.

Kanske den inställningen han menar, det krävs tron om vinst för vinst på V75
Tillman säger i vass eller kass att Royal Fighter ska med trots svårt spår. Hon går inte emot honom.
Navy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td