|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Finns två grymma drag i dag till låga procent, antingen är folk glömska eller har för mycket julskinka i tankarna...
AVD 5 - nr 10 Tristan Toro, sista loppet den avslutningen räcker långt i detta lopp. AVD 7 - nr 7 Västerbo Highflyer, ser ju ut som i fornstora där kommer att hävda sig väldigt bra i guld, tror jag. Med dessa två spikar, och Digitalen som tredje spik kommer systemet bli vasst... Lycka till!!
|
|
|
|
#77 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Vi vet alla hur svårt det är att vinna på V7 från dåliga lägen, men jag vill ändå varna lite för Certification.
Jag tror den är bra nog att vinna, om den har TUR med resan. 5% känns bra.
|
|
|
#78 |
|
Vilka hästar är klara för finalerna på Solvalla om två veckor? Kan ju vara rätt avgörande i tex ett tvåhästarslopp
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Ingen sparar sig till det, när det är 2 veckor dit.
Skillnad om det varit 1v.
|
|
|
#81 |
|
Omgångens mest understreckade häst är enligt mig Tresor d'Inverne. Kommer aldrig komma någon fler gång i Silverdivisionen där han ligger under 5% från framspår. Omgångens mest klara fynd. Har han ens förlorat från bricka 2? Isåfall var det länge sen. Kommer bara ihåg årets två starter från bricka två där han vunnit i rätt fin stil!
Sist (kanske var näst sist. Har inte tillgång till ATG pga pissinternet i Thailand) man fick honom från bricka två körde han över dom och det till 20 gånger pengarna. Ser inte ut att bli lika bortglömd på vinnarspelet idag, men lika bortglömd som sist på V7. Om ni streckar två-tre hästar är han som säsmt tredjestrecket idag! |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Falcon Håleryd vinner inte idag med Lilluntis utan det gör Berkut Boko med Sjöström!
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Den här gången får han inte spets.
Det är därifrån han vunnit. Men det klart att %en är lockande... Citat:
|
|
|
|
#84 |
|
Om alla andra blir strukna.
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
Gått bra tider de 2 senaste på lång. Går med på min bong, tack! Någon som har något inför avdelning 4? Har 4 streck men känns nästan inte som det räcker.. Senast redigerad av Icor den 2014-12-13 klockan 09:15. Anledning: tillägg |
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Skumt att TT tror på Västerbo Highflyer, när Goop sa i BjörnKollen att Fleetfoot är dagens mest säkra spik eller något i den stilen.
|
|
|
|
#88 |
|
Varför skulle TT rätta sig efter Goop ?
|
|
|
#89 |
|
För lätt idag
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-12-13 Bana: Mantorp Spelform: V75, omg. 65 Avd Ordinarie hästar 1 2 Screen Height 2 2 I Am Unique 3 2 Digital Ink 4 6 Skymaster 5 2 Furyk 6 1 Primo Valentino 7 1 Fleetfoot Hanover* Vadet gäller startnummer 1 rad x 50 x 0,50 kr Totalt: 25,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Är det inte uppenbart? För han kör hästen, och ser en annan som stenklar spik. Då tror han ju inte spec mycket på sin egen häst. sen att TT går ut och spikar den tycker jag är komiskt. Men kanske vill han dölja odds vad vet jag.
|
|
|
|
|