|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Jag har kikat lite på Nothing But Class i arkivet och vill motsäga bilden av att han skulle vara extremt mycket bättre på kort distans. Finns säkert en viss skillnad med tanke på att han inte vunnit på medel än, men han har också fått mycket hårdare lopp där. Han gjorde bland annat ett heroiskt lopp på medeldistans under finalerna på Solvalla i mars. Gick bra även loppet före det på Solvalla. Senast tror jag att den bleka avslutningen hade mer att göra med att Ludde körde i 10-tempo andra femhundringen och att toppformen från sommaren kanske inte riktigt finns kvar. Såg förvisso pigg ut efter galopp för tre starter sedan, men det ska man heller inte ta för mycket på.
Som sagt, skillnaden mellan distanserna är nog inte SÅ stor som många vill göra det till. Med det sagt är det fortfarande hyfsad vinstchans från ledningen, men ingen spik för mig iallafall. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Tycker att sista loppet är vidöppet om man inte spelar sos på Fleetfoot. Naglo har spöat ett sådant här gäng med galopp t o m . Air Gunner var det skrik på senast och Art kan allt vissa dagar så inte så många chanslösa i loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Nu är det ju inte hans egen häst, Redén som tränar och Björn har inte kört den på 1½ år så då kan man ju fråga sig hur bra koll han har.....För övrigt tycker jag inte att han är mycket att lyssna till överhuvud taget, sällan han levererar någon nyttig spelinfo.
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det funkar inte så.
Kan man vinna gör man det, men från det läget är man helt utelämnad till de andra. Hon kan bara hoppas de kör som dårar. Självklart kommer hon inte köra först i 3e spår 1000m, ingen hittar på något så dumt. Sabbar bara hästen, men ger inte en spänn tillbaka.
|
|
|
#128 |
|
Certification ska laddas och är ju nu nedstruken ett spår, spik?
|
|
|
|
#129 | |
|
Citat:
![]() Nejdå, Var jag som var för säker på min sak, Att Primo Valentino skulle vara etta i turordingen och nr: 11 blev då nr: 1, När jag tittade slarvigt! ![]() Tar dig då på orden och står på mig! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) |
||
|
|
|
|
|
#130 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Själv brukar jag alltid beakta "jävligheten" som lätt drabbar mina system. Tyvärr har man ju inte råd att helgardera för jämnan...
![]() Det jävlas så lätt i garderingsloppen när spikarna suttit och när skrälldragen glider in jävlas spikarna. När sjuttsingen ska jag då få ha alla rätt? En mirakelkur som täcker dagens övningar kring detta vore klart önskvärt! Testar sockerdricka!
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Avgörande i V75-2 borde ju bli om Örjan tänker köra i ledningen med "Rex" eller inte.
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Så här blev mitt bolagssystem. Många tvåor idag.
1) 1,2,4,7 (satsar på att 1 eller 2 tar ledningen. 4 favoriten dödens. 7 med Björn +++) 2) 2,8,10 (här ville jag ta med alla men modet och plånboken satte stopp) 3) 2 (elithäst med elitkusk slår detta gäng alla dar i veckan) 4) 3,4,9,12 (9 bästa hästen. Peter U säger att 3 är stallets näst bästa vinstchans) 5) 2,5,8,10 (2 är en stor och stark häst - leder länge. 10 underskattad) 6) 2,4,9,10,11 (9 bästa hästen. 2 leder länge. 4 bortglömd. 11 överstreckad) 7) 1,7,12 (1 stallets bästa vinstchans. 7 kuskförstärkt med Björn. 12 chans vid överpace. Borde haft med 4 och 6 också men fick inte råd) Kostar 1440:-. Håller tummarna för att någon sharpsare tar hem potten. |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
|
|
|
|